سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ افزایش قیمتی در کالا‌های اساسی نخواهیم داشت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: جای هیچ نگرانی و دغدغه‌ای در تامین کالا‌های اساسی و قیمت‌ها نیست وهیچ افزایش قیمتی در کالا‌های اساسی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ قربان میرزایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی در حاشیه کارگروه آرد و نان استان در محل انبار‌های سیلو گفت: چنانچه در حوزه خدمات افزایش هزینه‌ای داشته باشیم باید از محل‌های دیگر تامین شود و در بحث کالا‌های اساسی و ضروری فشاری بر مردم وارد نشود.

وی افزود: ذخیره سازی خوبی از کالا‌های اساسی صورت گرفته و کلیه اقلام اعم از شکر و برنج، گندم، مواد پروتئینی و روغن دخیره سازی مناسب انجام شده و هیچ نگرانی نداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: هم اکنون روزانه 40 تن مرغ منجمد تولید داخل با کیفیت بالا در مشهد هر کیلو با قیمت 6 هزار 750 تومان و در شهرستان‌ها 6 هزار و 850 تومان توزیع می‌شود و اگر نیاز باشد بیش از این عرضه خواهیم کرد.

میرزایی افزود: در حوزه اقدامات سلبی هم نظارت و کنترل ما بر بازار و قیمت‌ها جدی خواهد بود.

وی ادامه داد: در حوزه عمده فروشی و خرده فروشی هم نظارت‌ها ادامه دارد وبازرسی‌های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، بهداشت مستمر و گسترده انجام می‌شود.

وی گفت: از اول مرداماه نزدیک به 20 هزار بازرسی در استان داشتیم، که این پرونده‌ها هم رسیدگی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی افزود: اگر کسی تخلف کند به شدت برخورد می‌شود و اجازه نمی‌دهیم از این فضا سوء استفاده شود.

انتهای پیام // ف. ک


هیچ افزایش قیمتی در کالا‌های اساسی نداریم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.