سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۹۶ سارق و خرده فروش موادمخدر در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۹۶ سارق و خرده فروش موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا نجابت فرمانده انتظامی شهرستان زابل  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بابهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی شهرستان، با قدرت و جدیت اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح از ابتدای مردادماه، ماموران این فرماندهی ضمن دستگیری ۱۶ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۳۷ معتاد متجاهر، ۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

وی بیان داشت: در این راستا پلیس آگاهی و کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان ضمن دستگیری ۳۸ سارق؛ ۸ دستگاه خودرو و ۲ موتورسیکلت مسروقه نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل عنوان کرد: کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۹۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۲۱ دستگاه خودرو فاقد مدارک و متخلف از دیگر نتایج این طرح بوده است.

سرهنگ نجابت با تقدیر از همکاری و همدلی صمیمانه مردم در اجرای طرح‌های پاکسازی با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را ازطریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و پلیس را در دستگیری مجرمان یاری کنند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان در زابل 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.