سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۱۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از پنج دستگاه کامیون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردارمحمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: روز گذشته در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از سوخت قاچاق، ماموران انتظامی این استان در شهر‌های "کنارک"، "نیمروز" و "سراوان" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی به پنج دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از بررسی مدارک بار خودروها، مقدار ۳۵ هزار لیتر نفت کوره و ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف خودرو‌ها افزود: امروزه قاچاق کالا شکلی کاملاً دوطرفه به خود گرفته است، یعنی به میزانی که جنس قاچاق وارد کشور می‌شود اقلام مورد نیاز مردم از جمله سوخت از کشور خارج می‌شود و خارج کردن این کالای اساسی از منطقه و از مجاری درست شبکه توزیع، جدای از تخریب منافع ملی، فشار بسیار زیادی بر مردم آورده است.

سردار قنبری با تاکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان کالا از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

قاچاق سوخت در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.