سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی های آسیایی جاکارتا 2018-اندونزی

ملی پوش دوچرخه سواری :مصدومیت مانع تلاشم برای حضور در بازی های آسیایی نشد

معظمی گفت: با وجود داشتن مصدومیت تمام تلاش خود را برای آمادگی بهتر در بازی های آسیایی جاکارتا کردم.

آروین معظمی ملی پوش تیم ملی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  بیان کرد: امروز آخرین روز اردو در استان گلستان بود. شرایط خوبی را در اردو پشت گذاشتنم. تا دو روز دیگر به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام می شویم.پس از مصدومیتی که برایم پیش آمد تمام  تلاشم را کردم که دوباره به اردو بازگردم. تا جایی که امکان داشت خود را برای بازی های آسیایی آماده کردم. اگر شرایط به همین خوبی پیش رود می توانم نتیجه خوبی کسب کنم. در انتخاب تیم ملی به خوبی رکاب زدم تا نفر اول اعزامی باشم. به آمادگی ک خودم انتظار داشته ام نرسیده ام ولی با وجود مصدومیت توانستم در رشته ای که می خواهم برای مسابقات شرکت کنم. مصدومیتم کامل خوب نشده است و همچنان گردن درد دارم.

فدراسیون حمایت مناسبی از ملی پوشان داشت

دوچرخه های جدید بسیار خوب است . تعدادی از وسایل به دست اعضای تیم ملی دیر رسید ولی با تمام این اوصاف چرخ های به روزی در اختیار داریم. دیر رسیدن وسایل می تواند تاثیر منفی بر عملکرد ملی پوشان بگذارد. سایر کشورهای شرکت کننده ها از سه ماه قبل این مساله را رفع کرده بودند. البته دیر رسیدن وسایل عمدی نبوده بلکه تحت تاثیر شرایط کشور قرار داشته است. حمایت ها نسبتا خوب بوده است. با توجه به شرایط موجود کشور فدراسیون دوچرخه سواری تمام تلاش خود را برای حمایت از ملی پوشان کرده است. کم و کاستی وجود داشته اما با صحبت و همکاری مشکلات را به حداقل رساندیم تا نتیجه بگیریم. من سعی کردم با حداقل ها به بهترین سازگاری برسم.

فاصله زمانی کم دو مسابقه یکی از مشکلات اصلی من است

قزاقستان یکی از تیم ها بسیار قوی شرکت کننده است که اصلا نیازی به تعریف ما ندارد . این کشور در دنیا حرف اول را می زند. ژاپن و کره دیگر رقبای خوب شرکت کننده هستند. به دلیل برگزاری  پشت سر هم مسابقات استقامت جاده و تایم تریل انفرادی احتمالا نمی توانم در مسابقات استقامت جاده شرکت کنم .فدراسیون در حال مذاکره با فدراسیون جهانی  دوچرخه سواری است تا مسابقات انفرادی را تغییر دهند. در تمام مسابقات بین بازی های استقامت و تایم تریل فاصله وجود دارد. احتمال تغییر وجود دارد زیرا در قهرمانی آسیا این اتفاق افتاد. 10 روز پیش برنامه مسابقات تغییر کرد . از ابتدا برنامه بازی های  آسیایی به این شکل نبوده است. ابتدا مسابقات تایم تریل بوده است و پس از استراحت مسابقات استقامت برگزار می شد.

اعزام نشدن به مسابقات  لطمه زیادی به ما زده است

 امسال اعزام به مسابقات کم بوده است که لطمه زیادی به دوچرخه سواران زده است .من اهل پیش بینی نیستم .  در حالت خوش بینانه می توان مدال های دوره قبل را تکرار کرد. تمام تلاش خود را تا به این جا کرده ام و از این جا به بعد توکلم بر خدا است. مربی بسیار خوب و زحمتکشی در اختیار داریم است و بازیکنان را بسیار کمک کرده است. مربی دستش تا حدی باز است . وقتی نتوانستیم مسابقات تدارکاتی  خوبی شرکت کنیم دیگر انتظار از مربی نمی رود که در این شرایط خاص تکان بزرگی به بازیکنان بدهد.


بیشتر بخوانید: کسب نتیجه عالی دور از دسترس نیست


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.