سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهر «غزنی» در کنترل نیروهای دولتی درآمد

گزارش های جدید از ولایت غزنی حاکی از آن است که نیروهای دولتی اداره کل شهر غزنی را بدست گرفته اند و عملیات پاکسازی اطراف شهر نیز ادامه دارد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش های جدید از ولایت غزنی حاکی از آن است که نیروهای دولتی اداره کل شهر غزنی را بدست گرفته اند و عملیات پاکسازی اطراف شهر نیز ادامه دارد.

منابع سازمان ملل از کشته و یا زخمی شدن بیش از یکصد غیر نظامی در درگیری های چند روزه خبر داده اند اما منابع دیگر، شمار جسدهای غیرنظامیان را حدود ۲۰ تن و شمار جسدهای نظامیان را بیش از یکصد سرباز و حدود دویست جسد طالب مسلح اعلام کرده اند.

منابع محلی غزنی می گویند شهر غزنی در اداره دولت درآمده است و وضعیت در این شهر بهبود یافته است؛ اوضاع در داخل شهر رو به عادی شدن است و مردم به شهر آمده اند اما هنوزم جریان برق قطع است.

باز محمد همت، رئیس بیمارستان مرکزی غزنی گفت که در این درگیری ها تاکنون ۱۱۳ پلیس کشته شده اند و هنوز در قلعه آرزو جسدهای نیروهای ارتش باقی مانده است.

به گفته آقای همت در این درگیری ها تاکنون ۱۹ جسد غیر نظامی و ۱۹۰ نفر زخمی به شمول ۵۵ نظامی به بیمارستان‌ها انتقال یافته اند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.