سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۳ متهم در عملیات گروگانگیری مسلحانه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت:ماموران پلیس اطلاعات جیرفت اعضای این باند مسلح گروگانگیری را در حین اخذ مبلغی پول از خانواده گروگان دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از پایان یک عملیات گروگان گیری مسلحانه پس از یک هفته کار منسجم اطلاعاتی در این شهرستان خبر داد و گفت: فرد گروگان بدون هیچ آسیبی آزاد و ۳ گروگانگیر دستگیر شدند.

وی افزود: پس از اعلام گزارشی مبنی بر ربایش یک فرد ۳۵ ساله در این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس شهرستان قرار گرفت و دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان و آزادسازی گروگان صادر شد.

سلامی تصریح کرد: تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت گروگانگیران با یک قبصه سلاح جنگی کلاشینکف و یک دستگاه پژو ۴۰۵ اقدام به ربایش این فرد از یک مکان عمومی نموده اند.

دادستان جیرفت گفت: پس از اینکه متهمان شناسایی و از سلامت گروگان اطمینان خاطر حاصل شد، ماموران پلیس اطلاعات جیرفت اعضای این باند مسلح گروگانگیری را در حین اخذ مبلغی پول از خانواده گروگان دستگیر نمودند.

حسین سلامی اظهار کرد: در این باره سه متهم دستگیر و پرونده آنان به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت جهت تکمیل تحقیقات ارجاع و متهمان تحت قرار بازداشت موقت می‌باشند.
انتهای پیام/ی

دستگیری گروگان گیران در جیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.