سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله میمون خانگی به دختر ۷ساله در بابل

میمون خانگی با وارد شدن به آرایشگاه بانوان در بابل دختر ۷ ساله را زخمی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،غلام نیا روشن سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: دیشب در گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس۱۱۵ بابل مبنی بر حمله میمون خانگی به کودک ۷ ساله در مصلی ۷ اطلاع رسانی شد.

وی افزود:پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه رضی کلاآقایان قاسم دلیلی و قاسم رحمانی را به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند گفت: در این حادثه میمون خانگی از خانه خود فرار به خانه همسایه می‌رود وبا وارد شدن به آرایشگاه زنانه دختر ۷ساله که به همراه مادرش بود حمله و پای دختر بچه را زخمی می کند.

وی افزود: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

انتهای پیام /ر

حمله میمون خانگی به آرایشگاه بانوان دربابل

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
به نام خدا سلام! متاسفانه این روزها درکوچه و خیابان و اماکن عمومی شاهد همراه آوردن حیوانات بخصوص انواع سگ توسط صاحبانشان هستیم!حیواناتی که گه گاه با سرو صدا و حمله به دیگران موجبات مردم آزاری را فراهم میکنند! وقتی هم که اعتراض میکنی خیلی حق به جانب و طلبکارانه از تمیز و بی خطر بودن حیواناشان میگویند!راستی از دست این مزاحمان به کجا باید شکایت برد!و ای کاش قانونگذار و نیروی انتظامی جدی تر با این مسئله برخورد میکرد!مسئله ای که کم کم دارد با به خطر انداختن امنیت بهداشتی و روانی مردم خود به معضلی اجتماعی تبدیل میشود!
علی
۲۱:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
گشنش بوده خب