سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش شدید سخنگوی ملانیا ترامپ به افشاگری‌های مشاور سابق کاخ سفید

سخنگوی همسر رئیس‌جمهور آمریکا، «اوماروسا مانیگو نیومن» را به دلیل افشاگری‌های جدیدش درباره کاخ سفید، هدف انتقاد قرار داد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، به دنبال افشاگری جدید «اوماروسا مانیگو نیومن»، مشاور سابق کاخ سفید درباره ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا، سخنگوی بانوی اول روز گذشته (دوشنبه) اوماروسا را هدف حملات لفظی قرار داد.

«استفانی گریشام»، سخنگوی بانوی اول آمریکا در گفتگو با واشنگتن اگزمینر اعلام کرد که این دو نفر «ملانیا و اوماروسا» به ندرت در دوره خدمت مشاور سابق کاخ سفید با یکدیگر ارتباطی داشته اند. گریشام در ادامه افزود: «واقعا ناامیدکننده است که اوماروسا به این شیوه قصد تلافی کردن دارد. آن هم بعد از همه فرصتهایی که رئیس جمهور آمریکا در اختیار او قرار داد.»

سخنگوی ملانیا ترامپ این بیانیه را پس از آن منتشر کرد که روز گذشته «اوماروسا مانیگو نیومن» به افشاگری های جدید علیه بانوی اول آمریکا و ازدواجش  دست زد. اوماروسا در کتاب جدیدش با نام «روانی: روایت یک کارمند داخلی از کاخ سفید ترامپ» فاش کرد که ملانیا ترامپ بی صبرانه منتظر پایان دوره ریاست جمهوری همسرش است تا از او جدا شود. اوماروسا در بخش دیگری از کتابش هم نوشته است ملانیا از سبک لباس پوشیدنش برای مجازات همسر خود استفاده می کند.

مشاور سابق کاخ سفید در این کتاب اتهامات زیادی را هم علیه دونالد ترامپ مطرح کرده است. وی در این کتاب نوشته است که ترامپ از الفاظی نژادپرستانه و توهین آمیز علیه سیاهپوستان استفاده می کند. اوماروسا حتی روز گذشته در آستانه انتشار کتاب جدیدش یک نوار صوتی از واکنش دونالد ترامپ به اخراج خود منتشر کرد.

اوماروسا در چند روز گذشته و در آستانه انتشار کتاب جدیدش مورد انتقادهای گسترده ای قرار گرفته است. ترامپ پیشتر او را یک انسان پست و حقیر توصیف کرد. کاخ سفید اعلام کرد که کتاب جدید اوماروسا با دروغ آمیخته شده و او برای فروش کتابهاش قصد دارد به این شیوه توجه همگان را جلب کند.

اوماروسا مانیگو حتی اعلام کرده است که به صورت مخفیانه صدای ترامپ و تعدادی از مقامات دیگر کاخ سفید را ضبط کرده است. حاکی از آن است که دولت ترامپ در تلاش است به شیوه ای قانونی مانع انتشار نوارهای صوتی بیشتری از سوی اوماروسا شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.