سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سپهرمطرح کرد:

تشکیل قرارگاه حمایت از کالای ایرانی و صنایع کوچک توسط بسیج

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از اقدامات این سازمان تشکیل قرارگاه حمایت از کالای ایرانی و حمایت از صنایع کوچک است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمّدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز دوشنبه 22 مردادماه در بازدید از بزرگترین نمایشگاه صنایع کوچک گفت: دولت و خصوصاً وزارت صنعت با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی و حمایت از تولید کننده ایرانی می‌تواند از موانع تحریم عبور کند.

وی افزود: صنایع تولیدی کوچک کمترین وابستگی را به مواد اولیه خارجی دارد و می‌تواند بزرگ ترین سهم کشور را از صادرات داشته باشند.

وی با اشاره به سهم ۹۳درصدی صنایع کوچک از صنعت کشور افزود: یکی از اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در این حوزه تشکیل قرارگاه حمایت از کالای ایرانی و حمایت از صنایع کوچک است که بسیج علاوه بر حمایت از تولید محصول، با استفاده از ظرفیت های خود، تولیدکننده را در توزیع و تبلیغ محصول حمایت می‌کند.

گفتنی است این نمایشگاه که علاوه بر تولیدکنندگان داخلی میزبان ۱۵ کشور خارجی از جمله اتریش، آلمان و کشورهای آفریقایی می باشد؛همچنین  نمایشگاه صنایع کوچک دارای ۱۲۰۰ غرفه و تا ۲۳ مردادماه علاقه مندان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب در مصلای تهران از این نمایشگاه بازدید نمایند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.