سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پوستر بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از رونمایی پوستر جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهرخبرداد.

همایون قنواتی دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در نشست خبری و آئین رونمايی پوستر جشنواره ،  در شهرستان خرمشهر  ،در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛آثار رسیده به بخش داوری جشنواره را ۱۶۱ اثر در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی اعلام کرد و گفت: از این تعداد اثر رسیده ۸۷ اثر صحنه‌ای و ۷۴ اثر خیابانی به دبیرخانه‌ی دائمی جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر رسیده است.

وی افزود: در هیئت انتخاب آثار رسیده، ۱۰ اثر در بخش خیابانی، ۱۰ اثر در بخش صحنه‌ای و ۲ اثر خارج از بخش مسابقه پذیرفته شده است.

دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر گفت:از سال گذشته فراخوان این جشنواره را ضمن اطلاع رسانی در رسانه‌های مختلف به تمام استان‌ها ارسال کردیم و از بین تمام استان‌های شرکت کننده استان‌های خوزستان، اصفهان، تهران، البرز، فارس، گیلان، بوشهر، لرستان و ایلام و خراسان شمالی در جشنواره کنونی حضور دارند.

قنواتی افزود: گروه انتخاب آثار متشکل از ساناز بیان، سامان خلیلیان، پیام لاریان، مرتضی شاه کرم، نادر اسدی هستند.

وی گفت: آثار پذیرفته شده به لحاظ کیفی قابل توجه و در خور شان، مخاطب است، چرا که سطح بالای آثار رسیده در جلسات با گروه انتخاب قابل لمس بود.

قنواتی افزود:داوران بخش صحنه ای: حسین مسافر آستانه، کوروش زارعی و مریم معترف و داوران بخش خیابانی: امیرحسین شفیعی، علی محمد رادمنش و آرزو افشار را برعهده خواهند داشت.

وی با اشاره به تغییر زمان برگزاری جشنواره گفت: برگزاری جشنواره بین الملل فیلم کوتاه رسام، ماه مبارک رمضان و تجهیز سالن‌های نمایش خرمشهر موجب شد تا برگزاری جشنواره به تعویق بیفتد، اما تمام تلاشمان را در راستای برگزاری هرچه بهتر این رخداد تاریخی انجام داده ایم.

دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر افزود:بنیاد تئاتر روایت فتح قرار است برای اولین بار با جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر همکاری نماید و ما امیدواریم این همکاری در راستای اهداف پژوهشی، فرهنگی، آموزشی در سال‌های آینده تداوم داشته باشد، چرا که سابقه و پیشینه ما در تولید و ارائه تئاتر دفاع مقدس قابل توجه است.

بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از تاریخ ۲۷ مرداد ماه سال جاری شروع و ۳۱ مرداد ماه همزمان با عید سعید قربان به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/ د

رونمایی  از پوستر جشنواره ملی تئاتر

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.