سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله های تریاک به مقصد نرسیدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: بیش از 140 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در محورهای منتهی به استان کشف و 10 نفر سوداگر مرگ به دام افتادند.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر بیان کرد: مأموران پليس بهبهان و اندیمشک با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 محموله موادمخدر شدند و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اذعان داشت: ماموران پليس شهرستان بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد یکی از محموله های موادمخدر را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم موفق به توقیف 4 خودروی حامل مواد مخدر شدند و در بازرسی از آن ها مقدار 95 کیلو و 400 گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

سردار عباس زاده اظهار کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اندیمشک با همکاری پلیس استان ایلام با اقدامات فنی و شگردهای پلیسی، 3 دستگاه خودروی حامل موادمخدر را در این شهرستان متوقف کرده و در بازرسی از آن مقدار 50 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط نمودند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان اینکه در این عملیات ها در مجموع از بازرسی 7 دستگاه خودرو توقیف شده مقدار 145 کیلو و 400 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و تعداد 10 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: در این رابطه هر 10 سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

سوداگران مرگ مهمان قانون شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.