سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج گفتمان انقلاب از اهداف کلی در بزرگداشت انقلاب اسلامی

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی ترویج گفتمان انقلاب گری،تقویت حس اعتماد و امنیت در میان مردم را از اهداف کلی در بزرگداشت انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آینه دار مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در چهارمین نشست خبری هم اندیشی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و اصحاب رسانه گفت:بحث چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دستور نظام و رسانه قرار گرفته است.

وی افزود:کار ما برای بزرگداشت انقلاب اسلامی عملیاتی شده است و به همراهی و مساعدت ادارات نیازمندیم.

آینه دار همچنین برنامه های صدا و سیما در حوزه سیما را 5 مستند از شخصیت ها که به تأیید شورای فرهنگی رسیده است و برنامه گفت و گو محور  عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی برنامه های در حوزه رادیو را شامل 53 برنامه انقلاب در کلام آفتاب،180 برنامه من انقلابیم، 62 برنامه نهضت امام خمینی (ره) و  32 برنامه شفاهی انقلاب که در راستای معرفی شهدای انقلاب است،عنوان کرد.

آینه دار گفت:انتظار ما از دستگاه های اجرایی این است که عملکرد و دستاوردهای حوزه خود را جمع بندی و در اختیار رسانه قرار دهند .

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی از روابط عمومی های اداره خواست در معرفی چهره های برتر در حوزه کاری خود این اداره را یاری کنند و عملکرد ادارات را چه از مدیریت قبلی و چه حال در اختیار صدا و سیما قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه بازنمایی دستاوردها و تبیین کارنامه انقلاب اسلامی از ضرورت های ترسیم افق روشن و امید بخش به مردم است،افزود:انتقال این ضرورت ها به نسل جدید و حفظ ارزش ها برای کسانی که در زمان انقلاب و دفاع مقدس نبودند را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

آینه دار بیان کرد:تبیین دستاوردهای معنوی و یاد آوری داشته ها امنیت و اقتدار کشور است.
مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در پایان از رسانه ها نیز خواست اخلاق حرفه ای را در کار خود رعایت کنند و و سوژه های خود را معرفی کنند.
انتهای پیام/غ

چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دستور کار نظام و رسانه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.