سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه جاده سقز- بانه

سرپرست فرمانداری سقز گفت: مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال برای ۴ خطه کردن جاده سقز- بانه اعتبارمصوب شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامیل کریمیان پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری از اتمام آسفالت ۱.۸ کیلومتر جاده سقز ـ. مریوان در سالجاری خبردادو گفت: ۱۰ کیلومتر از بزرگراه سقز ـ. بوکان نیز آزادسازی و ۷ کیلومتر دیگر آن نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای ایمن‌سازی کنارگذر سقز هم در دست انجام است افزود: پل آدینان نیز به زودی به زیر بار ترافیک خواهد رفت.
رئیس شورای اداری شهرستان سقز همچنین با بیان اینکه، ۳۰۶ کیلومتر آسفالت راه روستایی به پیمان سپرده شده است، گفت: امسال ۶۰ کیلومتر جاده روستایی در چهار بخش این شهرستان آسفالت می‌شود.
کریمیان اظهار کرد: بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سقز هم در دست اتمام است و پیشرفت مناسبی دارد و تصفیه خانه شماره ۲ سقز هم از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.
کریمیان بیان کرد: تاکنون از محل صدور کارت‌های مرزی ۱۰ میلیارد ریال به حساب یک هزار و ۰۳۶ خانوار مرزنشین شهرستان سقز واریز شده است.
وی گفت: در بحث بازآفرینی شهری در حوزه تازه‌آباد اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال انجام است و تلاش برای ارتقای این ناحیه منفصل شهری به ناحیه متوسط شهری به جد پیگیری می‌شود.
کرمیان همچنین درباره فرودگاه سقز گفت: در حال حاضر در بحث تطویل باند، آبینه، تملک زمین و ایجاد ساختمان‌های پلیس و ... پیمانکاران مشغول کار و روند آن بسیار امید بخش است.
وی اظهار کرد: ۳ هزار و ۱۰۰ متر هم به فضای بیمارستان تامین اجتماعی سقز اضافه می‌شود که عملیات ساخت این محدوده از خردادماه امسال آغاز و پیشرفت آن روند مطلوبی دارد.
وی با اشاره به اهمیت حوزه مدیریت شهری در ارائه خدمات‌رسانی به شهروندان بر هماهنگی و هم صدایی و برنامه‌ریزی در این حوزه تاکید کرد.
کریمیان تصریح کرد: شورا و شهرداری شبکه اجتماعی گسترده‌ای است و در خدمات رسانی پیشانی شهر محسوب می‌شود و باید با تعامل، هماهنگی و همفکری بیشتر شاهد ارائه خدمات بهتری از سوی این دو نهاد باشیم.
سرپرست فرمانداری سقز با تشریح اهمیت اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده از طریق رسانه‌ها تاکید کرد: ادارات، خدمات انجام شده را از طریق اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی و مسئولان از اطلاع‌رسانی خدمات در گروه‌های مجازی، تشویش، افترا و توهین در فضا‌های مجازی به جد پرهیز کنند.
انتهای پیام/م

احداث بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی در سقز

برچسب ها: اشتغال ، مرزبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.