سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکرمی در گفت‌وگو باشگاه خبرنگاران جوان:

امروز مسئله کشور بحث نوبخت، مرعشی و اصلاح طلبان نیست

رئیس نهاد فرهنگی ریاست جمهوری گفت: امروز باید به یکدیگر کمک کنیم، این درست نیست که به هم لگد زده و عقده گشایی کنیم.

سید رضا اکرمی رئیس نهاد فرهنگی ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم نظرخواهی از مردم در مورد مشکلات گفت: مشکلات امروز کشور نوبخت، اصلاح طلبان و مرعشی نیستند. مسئله امروز کشور، بیکاری، گرانی، احتکار و رانت است. اگر سال 97 را بررسی کنیم، شاهد گرانی‌های بی دلیل هستیم. با خروج ترامپ از برجام همه رشته ها پنبه شد و تورم بالا رفت. برخی سوراخ دعا را گم کرده اند و به جای مسئله اصلی، حواشی را مهم و بزرگ جلوه می دهند. باز هم می‌گویم، امروز مسئله کشور بحث نوبخت، مرعشی و اصلاح طلبان نیست.

وی در ادامه مشکلات کشور را دارای جنبه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی دانست و گفت : همه این مسائل ناراحتی و نارضایتی و اعتراض به وجود می آورد. انقلاب اسلامی دارای یک مثلث بوده که شامل مردم، اسلام و اصلاح رفتارها است. امروز باید به یکدیگر کمک کنیم، این درست نیست که به هم لگد زده و عقده گشایی کنیم.

گفتنی است حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در میان جوانان این حزب در آمل گفته بود که هر کس از نوبخت دفاع کند آینده سیاسی خود را نابود کرده و او صلاحیت مدیریتی ندارد و باید کنار برود. برخی از تحلیل ران این اظهارات جبهه گیری و تلاش برای حذف از سوی کارگزاران نسبت به اعتدال گرایان در دولت می دانند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
مردم پاسخ میخواهند چه ربطی به اتحاد دارد؟ اتفاقاً مردم متحد شده اند که مطالبه پاسخ از عملکرد مسئولان دارند