سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادی: مسابقات آسیایی، سخت‌ترین مسابقات سپک تاکرای جهان است

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا گفت: رشته سپک تاکرا در مسابقات آسیایی سطح بسیار بالایی دارد، اما ناامید نیستیم.

محمد مرادی سرمربی تیم ملی سپک تاکرای ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد بازی‌های آسیایی پیش رو و شرایط تیمش گفت: تلاش زیادی در تمرین‌ها انجام داده ایم، اما کار سختی در پیش داریم. مسابقات آسیایی سخت‌ترین مسابقاتی است که در سطح دنیا در رشته سپک تاکرا برگزار می‌شود. اما ناامید نیستیم با توجه به شرایط آماده سازی تیم به دنبال کسب مدال هستیم تا سپک تاکرا نیز به رشته‌های مدال آور در بازی‌های آسیایی اضافه شود. تمام تلاشمان را می‌کنیم با دست پر از این مسابقات بازگردیم.

در ۲ بخش تیمی و ۴ نفره حضور داریم

او در مورد اردو‌های تدارکاتی تیم و بخش‌های مختلف سپک تاکرا در این مسابقات گفت: امسال ما در ۵ مرحله برای مسابقات آسیایی جاکارتا اردوی تدارکاتی برگزار کردیم و شرایط تیم هم مناسب است. در ۲ بخش ۴ نفره و تیمی در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور خواهیم داشت. در بخش ۴ نفره در هر تیم ۴ نفر در زمین به صورت ثابت با رقیبان خود مسابقه می‌دهند و در بخش تیمی هر کشور در هر مسابقه دارای ۳ تیم ۳ نفره است که در ۳ بازی در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و هر کشور که بتواند در مجموع ۳ بازی ۲ بازی را برنده شود پیروز آن مسابقه خواهد بود. در این مسابقات آسیایی ابتدا مسابقات تیمی برگزار می‌شود و بعد از آن مسابقات ۴ نفره.

نتایج خوب تیم انتظارات را بالا برده است

مرادی در مورد انتظارات مردم از این رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی گفت: سپک تاکرا همیشه با اقبال مناسبی از طرف افکار عمومی و مسئولان مواجه بوده است. نتایجی که تیم سپک تاکرا در این چند سال اخیر بدست آورده انتظارات را از این تیم بالا برده است و این موضوع بار مسئولیت برای ورزشکاران و مربیان این رشته را افزایش داده است. به واسطه نتایج خوبی که سپک تاکرا کشورمان در این چند سال بدست آورده همیشه از طرف مردم مورد احترام بوده است.

مشکلی از نظر توجه از طرف مسئولان نداریم

او در مورد میزان توجهی که از طرف مسئولان به این ورزش می‌شود گفت: تلاش کردن و زحمت کشیدن به شکل مستمر یکی از ویژگی‌های ورزش است. مشکلی از نظر توجه از طرف مسئولین نداریم و سعی می‌کنیم وظایف خودمان را به نحو احسند انجام دهیم. شرایط مناسب است و امکانات خوبی برای این رشته در نظر گرفته شده است که امیدوارم بیشتر هم بشود تا نتایج این رشته ورزشی نیز به شکل مستمر مثبت باشد.

بازیکنان را از لیگ انتخاب می‌کنیم

مرادی در مورد نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی سپک تاکرا گفت: ما در کشورمان مسابقات سپک تاکرا قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف داریم و همچنین مسابقات لیگ به شکل منظم برگزار می‌شود. با توجه به مسابقاتی که برگزار می‌شود بازیکنان انتخاب می‌شوند و در اردو‌های تیم‌های ملی حضور پیدا می‌کنند.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا گفت: رشته سپک تاکرا در مسابقات آسیایی سطح بسیار بالایی دارد، اما اصلا ناامید نیستیم.


بیشتر بخوانید:تیم ملی روئینگ 22 مرداد از پکن عازم پالمبانگ شد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.