سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزودی ؛

دومین کتابخانه سیار مشهد به بهره برداری خواهد رسید

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: در راستای ضرورت بهبود وضعیت کتابخانه‌های عمومی مشهد مقدس در آینده نزدیک دومین کتابخانه سیار مشهد به کمک خیرین به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در جلسه مشترک با فرماندار مشهد مقدس بر ضرورت بهبود وضعیت کتابخانه‌های عمومی مشهد تاکید کرد وگفت: مجموعه نیروی انسانی کتابخانه‌های عمومی استان مجموعه‌ای جوان و پرظرفیت و باانگیزه است، که با بهره گیری از ایده‌های نو و تلاش مضاعف اتفاقات خوبی را رقم زده است و در شهرستان مشهد نیز با انتخاب یکی از مدیران پرتلاش و خلاق استان امیدواریم ادامه داشته باشد.

وی افزود: حضور انجمن خیرین کتابخانه ساز شهر مشهد با ساختار قوی وعضویت خیرانی دغدغه‌ مند در حوزه کتاب و کتابخوانی یکی از نقاط قوت شهرستان مشهد است که تاکنون اقدامات ارزشمندی مانند، ساخت کتابخانه و کمک به مباحث فرهنگی از جمله برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی داشته اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: برگزاری نشست کتاب خوان با حضور مدیران استان فضای عمومی را به سمت توجه به کتاب و کتاب خوانی و مطالعه سوق می‌دهد و اگر این نشست‌ها و جلسات در کتابخانه‌های عمومی برگزار شود، در کمک به معرفی کتابخانه‌ها و معرفی و ارتقا جایگاه آن‌ها مفید خواهد بود.
 


کتاب خوانی در مسیر روشن و حرکت صعودی



احمدعلی موهبتی فرماندار مشهد  هم در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه کتابخانه‌های عمومی گفت: هرچند در بیان کلی و آماری گرایش مردم به کتاب خوانی در وضعیت مطلوب نیست ولی با تلاش‌های صورت گرفته و انگیزه‌های موجود مسیر روشن، و حرکت صعودی شده است.

وی افزود: وجود خیرین همراه یکی از نکات قابل اتکای کتابخانه‌ها است، که هرکجا خیرین ورود کرده اند، اتفاقات بسیارخوبی انجام شده است.

فرماندار مشهد گفت: جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد با حضور شهردار ودیگر اعضا و با مصوبات قوی بازوی قوی اجرایی کتابخانه‌های عمومی مشهد مقدس باشد.

گفتنی است در این جلسه محمد رضا بدیع زادگان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشهد نیز حضور داشت.

انتهای پیام // ف. ک
 

 

گرایش مردم به کتاب خوانی در وضعیت مطلوب نیست

 
برچسب ها: کتاب ، کتابخوانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.