سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضی‌زاده هاشمی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

برگزاری اولین نشست کمیته تحقیق و تفحص از سرخابی با حضور وزیر ورزش/ تلاش می‌کنیم نتیجه را در 3 ماه آینده اعلام کنیم

عضو کمیته تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها از برگزاری اولین نشست کمیته متبوع خود در هفته گذشته با حضور وزیر ورزش خبر داد.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیته تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه شروع به کار کمیته تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها چه زمانی خواهد بود، اظهار کرد: 15 نفر از نمایندگان مجلس به عنوان هیئت تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها معین شده اند و نخستین جلسه درباره رسیدگی به این پرونده هم هفته گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اعضای هیئت‌رئیسه تفحص از سرخابی‌ها مشخص شد


وی افزود: از سوی هر دو باشگاه برای کارشناسان هیئت تحقیق و تفحص دفاتری پیش بینی شده است که در آن فضا بتوانند موضوعات مورد نظر کمیته را مورد بررسی قرار دهند، این اقدام با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد تا در آینده بتوانیم جمع‌بندی خود را به مجلس ارائه دهیم.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها به زمان اعلام نتیجه رسیدگی به این پرونده اشاره کرد و گفت: سه ماه آینده نتیجه بررسی‌های هیئت تحقیق و تفحص از تیم‌های استقلال و پرسپولیس اعلام می‌شود.

نماینده مردم سرخس به محورهای مورد نظر از سوی هیئت تحقیق و تفحص کننده از سرخابی ها اشاره و بیان کرد: منابع درآمدی باشگاه، مصارف تیم‌ها، قراردادها و جرایم داخلی و خارجی باشگاه ها، وضعیت تبلیغات، اسپانسرها، درآمد حاصل از بلیت‌فروشی و نحوه مدیریت و باشگاه‌داری در این دو باشگاه ظرف مدت 10 سال بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.