سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در سمیرم

با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم، محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال توقیف و 4 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سهراب قرقاني"فرمانده انتظامي شهرستان سميرم با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران ايستگاه بازرسي شهيد "رئيسيان" این فرماندهی در راستای اجرای عملیات مرصاد به 2 دستگاه کامیون، یک دستگاه کامیونت ایسوزو و یک دستگاه سواری وانت مزدا و یک دستگاه پراید حامل کالاي گمرکي در مسیر "سمیرم - شهرضا" مشکوک و آنها را متوقف کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه اضافه کرد: در این عملیات 2 دستگاه ماشین آلات کشاورزی، 4 تن حبوبات، 3 هزار قلم دارو و لوازم بهداشتي و 200 کيلو گرم زغال بلوط که همگی فاقد مجوز گمرکی بودند توقیف شدند.

سرهنگ قرقانی، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در اين عملیات 5 دستگاه خودرو توقیف و رانندگان آنها نیز دستگیر و به جرم حمل کالای قاچاق تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سميرم در پايان خاطر نشان کرد: مأموران این فرماندهی باتمام ظرفيت و توان عملياتي خود با قاچاقچيان کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور برخورد کرده و از شهروندان نیز می خواهیم تا هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

 

انتهای پیام/م

 

کشف کالای قاچاق در سمیرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.