سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خراسان رضوی؛

در مقابل مدیرانی که تخلف کنند کوتاه نخواهیم آمد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در مقابل مدیرانی که تخلف کنند کوتاه نخواهیم آمد وبرابر قانون با قاطعیت برخوردمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای اداری تربت جام با اشاره به شرایط حساس کشور با بیان اینکه مدیران اجرایی مشکلات مردم رابشنوند و‌حل کند گفت: برای حل مشکلات وجبران برخیزیم وبا خدمت و تلاش جدید اشتباهات را جبران کنیم چرا که فضای افکار عمومی و روانی جامعه را دشمن و بدخواهان نظام در دست گرفتند.
 
وی افزود: جنگ دشمن روانی است و در صدد نارضایتی تراشی اجتماعی و ایجاد موج در جامعه است تا بر موج سوارشود.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت :مردم و مدیران اجرایی اتحاد و انسجام داشته باشند تا از این وضعیت عبور کنیم چرا که هیچ مشکلی نیست که در کشور حل نشود.

نوروزیان افزود:مدیران با احترام و محبت به مردم نگاه کندتا آنان احساس کند که سهمی در نظام دارندو همه گروها و احزاب یک صدا ویک جهت حرکت کند تا مشکلات کشور حل شود.

وی تصریح کرد: مشکلات جامعه با هشت ساعت کار حل نمی شود مدیران باید تلاش شبانه روزی و به صورت جهادی کار کند و در حوزه اداری مشکلات را پیش بینی و برآورد و رفع کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با قدردانی از زحمات شبانه روزی مرزبانان و سایر نیروهای مسلح گفت :تلاش های شبانه روزی مرزبانان غیور در مرزها موجب شده ما در شهرها راحت و آسوده در منازل با امنیت پایدار بخوابیم.

 نوروزیان افزود:مرزنشینان در این منطقه محروم و مرزی با اقتدارو غیرت پشتیبان نظام اسلامی هستند .

تربت جام از ضریب امنیتی بالایی برخورداراست

فرماندارتربت جام با تشریح وضعیت شهرستان در حوزه های مختلف اجتماعی ،امنیتی ،سیاسی،اقتصادی و فرهنگی گفت :شهرستان تربت جام جلوه گاه علم ،ادب ،عرفان ،انسجام و وحدت است و ۱۶۰کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد و از ضریب امنیتی بالایی برخورداراست .

مرتضی حمیدی افزود:شهرستان با ۸۰ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری ۴۲واحد فعال،۱۲واحد نیمه فعال و ۱۶ واحدتولیدی غیر فعال است ودر سال جاری با حذب ۱۱میلیارد تومان برای ۳۵۵نفر شغل ایجاد شد.

انتهای پیام/س,ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.