سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و دولت سرمایه گذاری کرده است

رییس سازمان امور اجتماعی گفت: دشمن بر روی گسل اجتماعی سرمایه‌گذاری کرده است که باید از این مقوله غافل نباشیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  تقی رستم‌وندی امروز یکشنبه در نشست کارگروه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: امسال انقلاب اسلامی ایران ۴۰ ساله می شود و این امر مسئولیت بزرگی را بر عهده ما قرار می دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در نظام بین المللی آثار و پیامدهای بسیاری را داشته است و در این عرصه نظم نوین جهانی را تعریف کرده است که مستکبران تحمل این شرایط را ندارند.

رستم‌وندی گفت: انقلاب اسلامی توانسته زیر چتر اسلام همه گروه های مذهبی را زیر لوای خود داشته باشد و اسلامیت و ایرانیت به عنوان دو کلید واژه توانسته شکاف‌ها را پر کند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن بر روی گسل‌های اجتماعی بیان کرد: اولین سرمایه‌گذاری دشمن بر روی فکر و آرمان‌های مردم ، دوم ایجاد شکاف بین مردم و سوم ایجاد شکاف بین مردم و دولت است.

رییس سازمان امور اجتماعی با تاکید بر اینکه این شکاف ها با تکیه بر اسلامیت برداشته می‌شود، گفت: بی‌ثبات‌سازی وضعیت اقتصادی و برجسته سازی التهابات اقتصادی در اتاق روانی دشمن در دستور کار دشمن است که نباید واقعیت های جامعه را انکار کردولی نباید آن ها را برجسته کنیم.

انتهای پیام/ز


سرمایه‌گذاری دشمن بر روی گسل‌های اجتماعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.