سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه ابزاری برای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی در جامعه است

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در مراسم تجلیل از خبر گاران گفت:رسانه ابزاری برای ارتقاء نظم وامنیت اجتماعی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ حسین یوسف آبادی در آیین تجلیل از اصحاب رسانه در نرماشیر ، با گرامیداشت روز خبرنگار و پاسداشت تلاش‌ها و خدمات خبر نگاران، گفت:رسانه‌ها نقش و جایگاه مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه دارند.

وی با ابراز خرسندی از تعامل سازنده، مثبت و هدفمند نیروی انتظامی و اصحاب رسانه در شهرستان نرماشیر، گفت:امنیت به خودی خود ایجاد نمی‌شود بلکه اقشار مختلف مردم، نهاد‌های عمومی و دولتی و البته رسانه‌های گروهی سهمی مهم در پیشگیری از جرائم و تامین امنیت دارند.

سرهنگ یوسف آبادی مهم‌ترین اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان را دستگیری و انهدام باند‌های سرقت تجهیزات برق رسانی، منازل و احشام در نرماشیر و شهر‌های همجوار و کشف اموال شهروندان و کاهش سرقت‌ها بیان نمود.

وی نرماشیر را یکی از شهرستان‌های امن استان کرمان بر اساس آمار کاهش جرائم اعلام و اظهار داشت:مردم عزیز و خون گرم شهرستان نرماشیر همدل و همگام با پلیس در قبال موضوعات امنیتی و انتظامی احساس مسئولیت و تعامل خوبی با پلیس دارند.

این مقام انتظامی از رتبه برتر این فرماندهی در کسب بالاترین میزان رضایتمندی مردمی و کشفیات مواد مخدر در سال ۱۳۹۶در بین شهرستان‌های استان کرمان خبر داد، و اظهار داشت:در زمینه مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال ۱۳۹۶تا کنون ۶تن و ۶۴۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده که حجم عمده مواد کشف شده مواد مخدر صنعتی از نوع مرفین و هروئین و شیشه می‌باشد و همچنین انواع قاچاق کالا به ارزش ۷میلیارد و ۸۶۰میلیون ریال توسط یگان‌های این فرماندهی کشف شده است.

وی بیان داشت: در راستای طرح نظارت بر اصناف و کنترل واحد‌های صنفی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی از واحد‌های صنفی بطور مستمر بازدید به عمل آمده است که از ابتدای سال ۹۷تا کنون ۳۴ واحد صنفی متخلف از قبیل: آرایشگاه زنانه، تعمیرگاه خودرو و موتورسیکلت، کابینت سازی، مصالح ساختمانی، آهن فروشی‌ها و خصوصا چندمغاز کارتن فروشی به علت گران فروشی و عدم پروانه کسب با دستور مقام قضایی پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

سر هنگ  یوسف آبادی با اشاره به رسیدن فصل برداشت خرما از برخورد قاطع و جدی پلیس با سارقان خبر داد و بیان داشت:پلیس با افزایش تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس و با تعامل با دستگاه قضایی و اداره زندان بم، کلیه سارقان دستگیر شده تا پایان فصل برداشت خرما از زندان آزاد نخواهند شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیرتصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم ابتدا بنده خوبی برای خداوند و سپس سربازی فداکار و مخلص برای ولایت و خادمانی بی منت برای مردم باشیم.
 در پایان این مراسم از تعامل و ارتباط هدفمند و دو سویه اصحاب رسانه با فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر با اهدا لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

رسانه ابزار ارتقا امنیت اجتماعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.