سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس پلیس فتا تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اطلاعات شخصی خود را در شبکه‌ها و سایت‌های نامعتبر ثبت نکنید

سرهنگ تورج کاظمی گفت: کاربران در فضای مجازی و در سایت های ناشناس، اطلاعات شخصی خود را وارد نکنند تا برایشان مشکلی پیش نیاید.

سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با سوء استفاده از اطلاعات شخصی کاربران فضای مجازی گفت: کاربران فضای مجازی نباید به راحتی و بدون شناخت و اعتماد، در سایت ها، شبکه‌ها و برنامه های موبایلی اطلاعات شخصی خود را وارد کنند.

وی در ادامه گفت: ما نسبت به انجام این کار اعتراض داریم، چرا که  وارد کردن اطلاعات شخصی در سایتها و شبکه های فضای مجازی می تواند موجب سوء استفاده سودجویان از این اطلاعات شود.


بیشتر بخوانید:راه و روش پولدار شدن از طریق تلگرام + تصاویر


رییس پلیس فتا تهران بزرگ با تاکید بر لزوم هوشیاری بیشتر شهروندان و کاربران اینترنتی گفت: در فضای مجازی بسیاری از کانالها، شبکه ها و سایت ها در حوزه کسب و کار فعالیت دارند که هیچ کدام از آنها قابل اعتماد نیستند. سایت ها و شبکه هایی معتبر و قابل اعتماد هستند که از سازمان ها و مراجع رسمی در کشور به کاربران معرفی شوند و مورد تایید قرار گرفته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: لازم است که کاربران برای حفظ امنیت و جلوگیری از کلاهبرداری، اطلاعات شخصی خود را در ربات ها و سایت های ناشناس ثبت نکنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۰۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
درود بر رئیس پلیس فتا