سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاتل فراری دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت:متهم به قتل نوجوان ۱۶ ساله در شهر زاهدان توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی  رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی گزارش یک فقره تیراندازی منجر به فوت در  هجدهم مردادماه سال جاری در خیابان "فاضلی" شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه از ساکنان منزل مشخص شد در پی شنیدن صدای شلیک گلوله درب منزل را باز که سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پلاک مخدوش با اسلحه کلاش به سمت آن‌ها تیراندازی که سه نفر مجروح و نوجوانی ۱۶ ساله به نام اسماعیل به علت شدت جراحات وارده با وجود تلاش‌های تیم پزشکی در بیمارستان خاتم فوت می‌کند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و با کنترل نامحسوس محل‌های احتمالی ترددش او و دیگر همدستش را در خیابان تفتان در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای علت و انگیزه قتل عنوان کرد: متهم ردیف اول و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ع

قاتل دستگیر شد 

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.