سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت هماهنگی هر چه بیشتر برای حفظ حقوق بیت المال

قائم مقام دادگستری گیلان بر ضرورت همدلی و هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای حفظ حقوق بیت المال تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مجید الهیان، قائم مقام دادگستری استان گیلان امروز در نشست شورای حفظ بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی بر فراهم آوردن تمهیدات لازم برای جلوگیری از قاچاق چوب در راستای حفظ منابع طبیعی برای آیندگان تاکید کرد و گفت: باید با هم افزایی بیشتر، فرصت دست اندازی  به سرمایه‌های ملی را از سودجویان بگیریم.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان افزود: تاکنون اقدامات خوبی برای پیشگیری و مقابله با متجاوزان به اراضی ملی انجام شد که لازم است همه دست اندرکاران حوزه پیشگیری و مقابله با سودجویان، با  تشریک مساعی هرچه بیشتر تلاش کنند.

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان نیز در این جلسه گفت: بزرگترین تهدید استان در زمینه منابع طبیعی، قاچاق چوب است که از بین بردن جنگل‌های و منابع ملی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه با متخلفان قاچاق چوب به شدت برخورد می‌شود، افزود: مسئولان ذیربط باید با هماهنگی و همکاری در راستای حفظ منابع طبیعی تلاش کنند.

محسن یوسف پور، مدیرکل مناطبع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان هم در این نشست گفت: برای جلوگیری از قاچاق چوب علاوه بر ۲۰ پاسگاه منابع طبیعی، ۱۰ نقطه ورودی و خروجی استان شناسایی و ماموران محیط بان منابع طبیعی در آن مستقر شده اند و با متجاوزان به منابع ملی و قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

نشست شورای حفظ بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی گیلان

برچسب ها: دادگستری ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.