سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز؛

فرمانده قرارگاه خاتم از پروژه قطار سریع‌السیر تهران-اصفهان بازدید کرد

سردار عبداللهی از پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان به عنوان نخستین و بزرگترین راه‌آهن پرسرعت کشور بازدید کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) امروز یکشنبه 21 مردادماه در بازدید از راه‌آهن سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان و در جمع مهندسان و کارکنان این پروژه ملی گفت: این پروژه از ویژگی خاصی برخوردار است زیرا، اولین اقدام در ساخت راه‌آهن سریع‌السیر کشور است و باید با روحیه جهادی و دقت و کیفیت بالا صورت گیرد.

عبداللهی گفت: در این پروژه اولین کاری که باید مد نظر قرار بگیرد کیفیت انجام کار است. اعتقاد ما این است که اگر بین هر دو تیم ایرانی و خارجی همراه با مجموعه وزارت راه و مشاور، یک همبستگی، همدلی و همراهی وجود داشته باشد هم کیفیت و سرعت بالا می رود و هم هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

وی افزود: امروز دشمن، اقتصاد و اشتغال را هدف قرار داده است و ما باید در این میدان مبارزه و مقابله کنیم. اگر در این مسیر انگیزه، روحیه انقلابی و توکل به خداوند متعال داشته باشیم حتماً موفق خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد اشتغال و آبادانی در کشور تصریح کرد: ما باید به عنوان یک وظیفه و یک تکلیف پیشگام و جلودار سازندگی باشیم تا بتوانیم کشور را در مسیر توسعه پیش ببریم و با این کار و تلاش، در مقابل آمریکا بایستیم.

در پایان سردار عبداللهی خطاب به طرف چینی گفت: در خصوص تهیه و طراحی نقشه‌ها و ارائه آنها باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا زمان از دست نرود و هر زمان که نیاز به کمک دیده می‌شود اعلام کنند تا ما کمک‌شان کنیم.

گفتنی است، راه‌آهن سریع‌السیر تهران ـ قم ـ اصفهان به عنوان نخستین و بزرگترین راه‌آهن پرسرعت کشور به طول ۴۱۰  کیلومتر با سرعت عملیاتی ۳۰۰ کیلومتر در ساعت در قالب ۲۲ ست قطار ۸ واگنه طراحی شده و قادر به جابه‌جایی ۱۶ میلیون مسافر در سال است و در طول مسیر از شهرهای قم، دلیجان و میمه عبور می‌کند.

این پروژه شامل دو قطعه تهران ـ قم (۱۶۵ کیلومتر) و قم ـ اصفهان (۲۴۵ کیلومتر) است که توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و مشارکت یک شرکت چینی در حال اجراست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
ماخیلی به قطارسریع السیرتهران قم اصفهان نیازداریم توروخداراه اندازیش کنین به زودی
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
خواهششششششششششششششششششششششش میکنم زودتر این قطارتهران اصفهان را راه اندازی کنین