سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده طالبان در بادغیس با نیروهایش تسلیم پلیس شد

یکی از فرماندهان شاخص گروه طالبان در ولایت بادغیس همراه با 60 تن از نیروهایش تسلیم فرماندهی پلیس شهر قلعه نو مرکز این ولایت شد و قرار است باقی 240 نیروی دیگر این فرد نیز به قلعه نو بیایند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از فرماندهان شاخص گروه طالبان در ولایت بادغیس همراه با 60 تن از نیروهایش تسلیم فرماندهی پلیس شهر قلعه نو مرکز این ولایت شد و قرار است باقی 240 نیروی دیگر این فرد نیز به قلعه نو بیایند.

شماری از رسانه های محلی افغانستان اعلام کردند که «غفار طوفانی» مشهور به عبدالغفار از فرمانده مشهور گروه طالبان در ولسوالی «قادس» ولایت بادغیس، همراه نیروهای تحت امرش به دولت افغانستان تسلیم شده است.

«نقیب الله امینی» سخنگوی فرماندهی پلیس بادغیس در این ارتباط به رسانه ها گفت که فرمانده طوفان با تلاش نیروهای امنیتی افغان به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد بر 11 منطقه مهم و اساسی شهرستان قادس به دولت محلی پیوسته ‌است.

وی مدعی است که فرمانده تسلیم شده یکی از عاملان اصلی فعالیت‌ طالبان در ولسوالی قادس است و در حال حاضر با 60 تن از نیروهایش از قادس به شهر قلعه نو آمده و در کنار فرمانده پلیس این ولایت قرار گرفته است.

به گفته وی انتظار می رود با تسلیم طوفان به نیروهای دولتی در وضعیت امنیتی بادغیس و به خصوص ولسوالی قادس بهبودی حاصل شود.

سخنگوی فرماندهی پلیس بادغیس گفت که این فرمانده طالبان مقدار زیادی از مهمات و سلاح‌های سبک و سنگین خود را نیز به دولت تسلیم کرده است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.