سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نانسی پلوسی خواستار استعفای یک نماینده جمهوری‌خواه شد

رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا از پال رایان درخواست کرد «کریس کالینز» را به دلیل فریبکاری و فساد مالی مجبور به استعفا کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «نانسی پلوسی»، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته (شنبه) از «پال رایان»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواست که «کریس کالینز»، نماینده جمهوری خواه را به خاطر فریبکاری هایش مجبور به استعفا کند.

نانسی پلوسی در بیانیه ای اعلام کرد: پال رایان باید از کالینز بخواهد از سمتش استعفا دهد. هیچ کس فراتر از قانون نیست؛ نه رئیس جمهور آمریکا و نه حامیان او در کنگره این کشور.

کریس کالینز که از متحدان سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کنگره محسوب می شود به سوء استفاده از اطلاعات خصوصی و ارائه پاسخ‌های دروغین به نیروهای اف بی آی متهم شده است.

پلوسی این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که کریس کالینز در بیانیه‌ای اعلام کرد در حال حاضر در دور جدید انتخابات شرکت نخواهد کرد، اما همچنان تا پایان دوره کنونی در این سمت باقی می ماند تا اتهامات بی اساس وارد شده به خود را برطرف کند.

نانسی پلوسی در واکنش به اظهارات کالینز گفت: بارها و بارها فساد مفرط جمهوری خواهان و بی کفایتی آنها خانواده های سخت کوش آمریکایی را ناامید کرده است. اظهارات او هیچ کمکی به حل فسادی که در حزب جمهوری خواه موج می زند، نخواهد کرد.

کریس کالینز در حال حاضر با چندین اتهام از جمله تقلب در اوراق بهادار، ارائه پاسخهای دروغین به اف بی آی، فساد مالی و فریب قانونگذاران دیگر برای سرمایه گذاری در یک شرکت داروسازی مستقر در استرالیا –که خود سهامدار اصلی آن است-- متهم شده است.

این درحالی است که کالینز همه این اتهامات را تکذیب کرد و مدعی شد همه تلاش خود را برای رفع این اتهامات بی اساس به کار خواهد گرفت. کالینز در حساب توییتر خود نوشت: «دموکرات‌ها در تلاش هستند تا کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیرند و پس از آن عملیات استیضاح دونالد ترامپ را آغاز کنند. آنها هیچ چیز به جز استیضاح ترامپ نمی خواهند.»

کریس کالینز نخستین بار در ژانویه سال 2013 به عضویت مجلس نمایندگان آمریکا در آمد. وی پیشتر هم از جمله اعضای تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ بود. کریس کالینز به همراه پسرش در تاریخ 8 اوت 2018 از سوی مقامات اف بی آی بازداشت شدند.

انتهای پیام/

اختلاف جمهوریخواهان و دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.