سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار ورزشی استان قزوین

از آغاز اردوی تیم‌های ملی سنگنوردی تا اعزام ملی پوش قزوینی به رقابت‌های دوچرخه سواری جاکاراتا

اخبار ورزشی از جودو، سنگنوردی، دوچرخه سواری، کشتی و تنیس روی میز را در روز یکشنبه بیست و یکم مرداد ماه در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛پیگیری هفته دوم لیگ جودو امید‌های کشور، آغاز اردوی پایانی تیم‌های ملی سنگنوردی سرعت در قزوین، اعزام رکابزن قزوینی به بازی‌های آسیایی، شرکت بانوی قزوینی در دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی و اعزام دو تنیسور قزوینی به تور باکو از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

یک برد و دو باخت تیم هیات جودو استان در هفته دوم لیگ امیدهاى ایران

در ادامه رقابت‌های لیگ امید‌های جودو کشور، تیم هیات جودو قزوین نماینده استان در گروه یک، به یک پیروزی و دو شکست دست یافت.

نماینده استان در بازی‌های این هفته هیات جودو خراسان شمالی را شکست داد و برابر شهید وحدت خراسان رضوی و ارقام تراشه مرکزی شکست خورد.

تیم هیات جودو استان در گروه یک با تیم‌های شهید وحدت خراسان رضوى، دانشگاه پدافند هوایى تهران، ارقام تراشه مرکزی، هیات جودو مرکزى و هیات جودو خراسان شمالى هم گروه است.

هفته دوم این رقابت‌ها در سالن شهید افراسیابی استان تهران پیگیری شد، سعید مرادى و حمید بهرامى بعنوان کادر فنى تیم استان را در این رقابت‌ها هدایت مى کنند.

مرحله پایانی اردوی آسیایی تیم‌های ملی سنگنوردی در قزوین آغاز شد

پنجمین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم‌های ملی سنگنوردی سرعت مردان و زنان در حالی از امروز در قزوین آغاز می‌شود که رضا و مهدی علیپور از قزوین بعنوان ورزشکار در تمرینات شرکت می‌کنند.

علیرضا بلاغی سرمربی قزوین تیم ملی سنگنوردی سرعت است.

این اردو از امروز تا ۲۳ مرداد در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ادامه دارد، ملی پوشان خود را برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکاراتا مهیا می‌کنند.

رکابزن قزوینی عازم رقابت‌های آسیایی به میدان می‌رود

حسین زنجانیان رکابزن ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی کوهستان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکاراتا راهی اندونزی شد.

اولین نماینده کشورمان حسین زنجانیان خواهد بود که در روز ۲۹ مرداد در رشته دانهیل به رقابت با حریفان خود می‌رود.

ملی پوشان کشورمان از ۲۹ مرداد تا ۹ شهریورماه در بخش‌های کوهستان، جاده و پیست به رقابت می‌پردازند.

بانوى قزوینى به اردوی تیم ملی کشتی فراخوانده شد

مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان در حالی از امروز آغاز می‌شود که مهسیما بابایی از قزوین به عنوان سرپرست در اردو شرکت می‌کند.

اردوى آماده سازى تیم ملی کلاسیک بانوان از امروز به مدت ۹ روز در شهرستان بندر گز استان گلستان در حال برگزار است.

تیم ملی در نخستین تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک بانوان که طی روز‌های ۳۱ شهریور و اول مهر در شهر بیروت کشور لبنان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

شرکت تنیسور‌های قزوینی در کمپ تمرینی باکو

ثمین برگشایی و یاسین اصفهانی از قزوین در ترکیب آینده سازان منتخب طرح ملی استعدادیابی در کمپ تمرینی تنیس روی میز باکو شرکت می‌کنند.

این اردو تمرینی با شرکت مستعدین ۹ و ۱۰ ساله در کشور آذربایجان برگزار می‌شود، برگشایی و اصفهانی برترین‌های رده‌های سنی نونهالان کشور هستند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.