سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۴۴ هزار بیمار در سیستان و بلوچستان ویزیت رایگان شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۴۴ هزار و ۷۱۴ بیمار از ۱۴ تا ۱۹ مرداد توسط پزشکان مستقر در کاروان‌های سلامت در سراسر این استان به طور رایگان ویزیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۱۹ کاروان سلامت از استان‌های مختلف کشور در این مدت در مناطق مختلف درگیر خشکسالی سیستان و بلوچستان خدمات بهداشتی درمانی ارائه دادند.

وی ادامه داد: این کاروان‌ها با مشارکت تیم درمانی و پیراپزشکی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان‌های گیلان، سمنان، خراسان رضوی، کردستان، مرکزی، قزوین، خوزستان، قم، فارس، گلستان، همدان، آذربایجان شرقی و غربی، تهران، مازندران، اصفهان، کرمان، اردبیل و یزد در تمامی ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان مستقر شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در قالب این کاروان‌ها ۶۵۲ پزشک عمومی، متخصص و پیراپزشک خدمات رایگان به مردم این استان ارائه کردند.

به گفته راشکی همچنین این کاروان‌های سلامت سبد‌های معیشتی، کالا‌های فرهنگی، بهداشتی و ورزشی میان مردم درگیر خشکسالی سیستان و بلوچستان توزیع کردند.

وی تصریح کرد: سازمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی برای کاهش آلام مردم دچار خشکسالی سیستان و بلوچستان سه طرح توزیع تانکر آب، سبد غذایی و اعزام کاروان‌های سلامت را در این استان به اجرا در آورده است.

راشکی افزود: جمعیت هلال احمر کشور علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی درمانی در قالب کاروان‌های سلامت توزیع حدود ۲ هزار تانکر آبرسانی در ۵۰۲ روستا و بیش از ۵۰ هزار بسته مواد غذایی را در سیستان و بلوچستان در حال اجرا دارد.

انتهای پیام/ع

کاروان سلامت در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.