سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی قم عنوان کرد؛

افتتاح کلینیک اشتغال‌زایی و کارآفرینی در استان قم

رئیس دانشگاه علمی کاربردی قم از افتتاح کلینیک اشتغال‌زایی و کارآفرینی و ارائه مشاوره‌های رایگان به دانشجویان و عموم مردم در جهت رفع چالش بیکاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ محمدحسن نادری ،رئیس دانشگاه علمی کاربردی قم، با اشاره به بزرگداشت روز خبرنگار گفت: امروز خبرنگاری با چالش‌های بزرگی برای ارائه خبر و هدایت جریان‌های اجتماعی در جامعه روبه رواست.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی قم با تأکید بر حرکت و پویایی شغل خبرنگاری عنوان کرد: خبر از خانواده هنر بوده و خبرنگار نیازمند خلاقیت برای انتقال محتوای غنی در قالبی جذاب است تا بتواند با کسب اعتماد مردم و ایجاد ارتباط درست بین مردم و مسئولان رسالت سنگینی که بر دوش دارد را به انجام رساند.

وی وجود شبکه‌های اجتماعی را در کنار مزایای آن دارای آفت‌های زیادی دانست و اضافه کرد: شبکه‌های اجتماعی تازگی خبر را از بین برده و به علت داشتن جذابیت برای مردم و ایجاد اعتماد، روند نشر و انتقال اخبار حقیقی در جامعه را دچار مشکل کرده و مردم را به مطالعه سطحی عادت داده است.

نادری از افتتاح کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی در استان قم خبر داد و گفت: امروزه ایجاد فرهنگ مهارت‌آموزی یکی از نیازهای جامعه ما بوده که دانشگاه علمی-کاربردی با افتتاح این کلینیک و ارائه مشاوره‌های رایگان به دانشجویان و عموم مردم در جهت رفع این کاستی گام‌های مؤثری را برداشته است.

وی همچنین از حضور مشاوران این کلینیک در روستاها و مناطق محروم خبر داد و ابراز کرد: مهارت مهره مفقود جامعه امروز است که این کلینیک می‌تواند این خلأ را با هدایت علمی جوانان و با در نظر گرفتن نیاز جامعه سامان داده و فرد را به سمت یک شغل مناسب و مهارت مناسب پیش ببرد.

وی در ادامه با بیان جایگاه دانشگاه علمی-کاربردی در رفع چالش بیکاری در جامعه بیان کرد: دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی است که مهارت برای آن در اولویت بوده و با توجه به نیاز جامعه درس و رشته‌ تحصیلی و دوره‌های پودمانی ارائه کرده و تدریس آموزش را بر مبنای مهارت ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ ح

کلینیک اشتغال‌زایی و کارآفرینی در استان قم راه‌اندازی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.