سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فیلمبرداری «ماهی و برکه» در اقلید ده روز دیگر تمام می‌شود

هادی انباردار تهیه کننده سینما گفت:هم اکنون در حال فیلمبرداری «ماهی و برکه» در شهرستان اقلید استان فارس هستیم که حدود ده روز آینده به پایان می‌رسد.

هادی انباردار تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت ساخت«ماهی و برکه» گفت : هم اکنون در حال فیلمبرداری در منطقه ای جنگلی در شهرستان اقلید استان فارس هستیم که حدود ده روز آینده به پایان می رسد و پس از آن فیلمبرداری در فرودگاه شیراز آغاز می شود.

وی با اشاره به زمان شروع فیلمبرداری در فرانسه بیان کرد: یک هفته پس از پایان فیلمبرداری در ایران، فیلمبرداری در فرانسه را آغاز می کنیم.

تهیه کننده سینما درباره پیش بردن کارهای فنی«ماهی و برکه» گفت:حسن حسندوست تدوین این فیلم را پیش می برد و به جزئیات دیگر بخش های فنی در خبرهای بعدی خواهیم پرداخت.

تهیه کنندگی «ماهی و برکه» بر عهده هادی انباردار و کارگردانی آن را علی براتی انجام می دهد.

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است:
فیلم به زندگی مخترعی (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی او می پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش هایی می شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می کند.

سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فیلم «ماهی و برکه»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.