سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مهم رسانه در تقویت منافع ملی

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: رسانه ها یکی از مهمترین ابزارهای حفظ منافع ملی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پور داود مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه کار خبرنگاران کمتر از پیامبران نیست و نقش بسزایی در اطلاع رسانی جامعه دارند، گفت:خبرنگاران چشم و گوش جامعه و پل ارتباط بین مردم ومسئولین هستند.

وی گفت:  رسانه خود یک جامعه کوچک است چرا که  مسائل اقتصادی ،اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی را در برمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران از طریق تبادل اطلاعات ومفاهیمی که ساری و جاری می کنند افزود: آنها در واقع میراث فرهنگی را به نسل آینده انتقال می دهند.

پور داود ادامه داد:در گذشته هویت ملی از طریق نهادهای آموزشی انجام می شد اما امروز به نتیجه  رسیدیم که این امر توسط رسانه ها انجام می شود ورسانه نقش مهمی در تغییر و تثبیت هویت ملی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه خبرنگاران در دنیای امروز نقش انکار ناپذیری دارند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

این مسئول با اشاره اینکه رسانه ها نهادی به مصاحب مدرسه ودانشگاه هستند، خاطر نشان کرد: خبرنگاران عامل پرورش افکار عمومی، انتقال فرهنگ، اطلاع رسانی وکانون مشارکت وگفتگو محسوب می شوند.

پور داود به حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: به ازای هر150 دانش آموز یک معاون پرورشی فعالیت خواهد کرد، واگر تعداد از این میزان کمتر باشد مربی پرورشی اختصاص داده می شود.

وی گفت :برای نخستین بار در کشور آموزش و پرورش استان همدان همایش مدیران بانوان را برگزار کرد.

انتهای پیام/ج


رسانه ها در تقویت منافع ملی نقش غیر قابل انکاری دارند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.