سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیفی:خبرهای خوبی از ووشو در جاکارتا خواهید شنید/ به دنبال طلای سوم در بازی های آسیایی هستم

ملی پوش تیم ملی ساندا گفت:با تمریناتی که پشت سر گذاشتم و با شناختی که از خودم دارم، برای کسب مدال طلا به جاکارتا می‌روم.

محسن محمد سیفی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین مراحل تمرینی تیم ملی ساندا پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: روز‌های پایانی اردو را پشت سر می‌گذاریم. هر چند که درد خفیفی در ناحیه زانو دارم و قصد دارم بعد از بازی‌های آسیایی، عمل جراحی انجام دهم.

او ادامه داد: خداراشکر کاملا آماده هستم تا در جاکارتا برای تیم ملی ووشو افتخار آفرینی کنم. با توجه به اینکه تاکنون دو مدال طلا بازی های آسیایی را بدست آورده ام به دنبال این هستم تا این عدد را به سه برسانم و امیدوارم این افتخار بزرگ نصیب من شود تا بتوانم پرچم کشورم را در جاکارتا به اهتزاز در بیاورم.

قهرمان ووشوی آسیا در پاسخ به این سوال که آیا با حضور سانداکاران چینی، کار برای کسب مدال سخت خواهد شد، بیان کرد: در دوره‌های گذشته حمید قلی‌پور سانداکار چینی را در کشور خودش مغلوب کرد و قهرمان شد و از سوی دیگر سانداکاری داشتیم که در وزنش چین نبود اما نتوانست به طلا برسد. این طور نیست که شکست دادن چینی‌ها راحت باشد، اما تمام این‌ها به روحیه و طرز تفکر خود ورزشکار بر می‌گردد. رقابت ما با سانداکاران چینی در سال های اخیر همواره نزدیک بوده است و این طور نبوده که ورزشکاران ما از پیش بازنده باشند، بلکه چینی ها هستند که به شدت از رویارویی با سانداکاران ما ترس و واهمه دارند.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: ووشوی ایران آنقدر در سال‌های اخیر خوب بوده که حالا چینی‌ها از ما می‌ترسند و دنبال شناخت ترکیب تیم ساندای اعزامی ایران به جاکارتا هستند. من فکر می‌کنم در جاکارتا اتفاقات خوبی در انتظار ساندای ایران باشد.در ضمن سه ملی‌پوش حاضر در اردوی تیم ملی بسیار سر حال و آماده برای افتخار آفرینی هستند زیرا، شرایط این رویداد به دلیل کسب رنکینگ توسط کاروان کشورها بسیار خاص و از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای مسئولان و مردم برخوردار است و آنها هم به دنبال این هستند تا با کسب مدال طلا باعث ارتقای جایگاه ایران در جدول مدالی مسابقات شوند.

ملی‌پوش ساندا در پایان گفت: با وجود اینکه سابقه مبارزه با سانداکاران چینی را دارم، اما به هر حال سطح کیفی بازی‌های آسیایی خیلی متفاوت است. با تمریناتی که پشت سر گذاشتم و با شناختی که از خودم دارم، برای کسب مدال طلا به جاکارتا می‌روم. این نوید را می دهم که در جاکارتا خبرهای خوبی از رشته ووشو خواهید شنید.


بیشتر بخوانید:

سیفی مسافر جاکارتا شد

سیفی: برای طلا به جاکارتا می‌روم


انتهای پیام/

اظهارات سیفی پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.