سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حامیان انتخاباتی روحانی اکنون از پاسخگویی به مردم شانه خالی می‌کنند/ اصلاح طلبان می‌خواهند حساب خود را از روحانی جدا کنند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح طلبان در منافعشان با روحانی شریک بودند، اما اکنون از پاسخگویی به مردم شانه خالی می‌کنند.

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات و موضع‌گیری‌های متناقض رئیس دولت اصلاحات درباره حمایت اصلاح طلبان از روحانی گفت: اصلاح طلبان برای ورود به ساختار قدرت شیوه های خاصی دارند، تا قادر به راضی کردن جاه طلبیشان شوند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اصلاح‌طلبان با کنار گذاشتن عارف که این کناره گیری علیرغم میلش بود، نُخدی در آش انداخته و خود را شریک روحانی کردند، در نتیجه اکثر پست های مدیریتی مهم و کلیدی را به دست آوردند، اما اصولگرایان در سطح وزیر و معاون وزیر جزء موارد نادر پستی را در اختیار ندارند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح طلبان پس از انتخابات 92 با در دست داشتن پست های مهم حس جاه‌طلبیشان برطرف شد، اما اکنون که دولت دوازدهم با مشکل مواجه شده است درصدد عبور از روحانی هستند و حتی به دنبال شراکت در منافع و مشکلات با هم نیستند. این رویه اصلاح طلبان اگر ماکیاولیستی نباشد بسیار ناجوانمردی است.

سجادی با بیان اینکه اکثر سیاست هایی که در اردوگاه اصلاحات وضع می شود برای نیل به قدرت است، اظهار کرد: اصلاح طلبان خود را تحت عناوینی مانند اصلاح طلب در قدرت، گفتمانی و...، دسته بندی کرده اند و برخی اصلاح طلبان در قدرت را رفورمیست واقعی نمی دانند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: روشنفکران اصلاح طلب با برداشت نادرست از انقلاب اسلامی و سابقه لیبرالیستی درصدد ورود به ساختار قدرت هستند و گفتمان اصیل انقلاب اسلامی را پیگیری نمی‌کنند، همچنین در اصول مهم قانون اساسی که شالوده ساخت نظام است اما و اگرهای زیادی دارند تا جایی که در برهه ای از زمان به دنبال تغییر آن اصول مهم بودند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان اکنون با مشاهده مشکلات دولت خصوصا تیم اقتصادی که قادر به رفع مشکلات بازار ارز، سکه و طلا نیست، در صدد عبور از روحانی هستند و از مردم به دلیل حمایت از روحانی عذر خواهی می‌کنند، مردم آگاه و هوشمند ایران این شیوه های فرار به جلو که با هدف بی ربط نشان دادن اصلاح طلبان با مشکلات دولت است نمی پذیرند، لذا مردم بصیرت و هوشمندی خود را در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کردند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه دولتمردان باید با مردم صحبت و مشکلات خود را مطرح کنند، گفت: اکنون تغییرات در کابینه اتفاقی خوب بوده و در برخی مواقع هم منشاء خیر و برکت است؛ معتقدم مدیران ناهماهنگ و ناکارآمد تیم اقتصادی دولت باید جای خود را به یک تیم کارآمد، کارشناس، طراح، پیگیر، جدی و پاکدست بدهند، چراکه افراد تیم اقتصادی دولت با وجود سابقه اصلاح طلبی ناهماهنگ هستند. 

سجادی افزود: یکی از جناح هایی که در ناهماهنگی تیم اقتصادی دخالت داشته اصلاح طلبان هستند، اصلاح طلبان در منافعشان با روحانی شریک بودند، اما اکنون از پاسخگویی به مردم شانه خالی می کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سوال که آیا موضع اخیر اصلاح طلبان مبنی بر عبور از روحانی به دلیل نزدیکی به انتخابات مجلس است، اظهار کرد: نه تنها انتخابات مجلس بلکه انتخابات ریاست جمهوری در مواضع اخیر اصلاح طلبان نقش دارد.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان به دنبال جدا کردن حساب خود از روحانی هستند، اما نمی توانند از روحانی عبور کنند، در حال حاضر هیچ یک از اصولگرایان در پست های مهم و کلیدی قرار ندارند.

فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان آمادگی اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در ارودگاه اصولگرایان، ساختارهایی مانند جمنا و جبهه پیروان خط امام و رهبری به مصابه چتری عمل می کنند که تمام اصولگرایان را تحت پوشش قرار می دهد؛ بنده نمی‌گویم که انسجام و اتحاد تام در جبهه اصولگرایان وجود دارد اما حامی طرح‌هایی که در برگیرنده همه طیف های اصولگرایان باشد، هستیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: در حال ساختارسازی جمنا و گسترش آن به تمام کشور هستیم، در صورت گسترش 22 طیفی که در جمنا تعریف شده و تکامل ساختار سازی جبهه مردمی نیروهای انقلاب می تواند برای اصولگرایان ابتدا در انتخابات مجلس سپس ریاست جمهوری به مصابه چتر حمایتی عمل کند و آنها را پوشش دهد، پیروزی اصولگرایان در شرایط اتحاد ثابت شده اما تفرقه عامل شکست آنها در انتخابات بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.