سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید روزانه 3هزار تن نخاله ساختمانی

مسئول بهداشت شهرداری کرمانشاه گفت:روزانه 3هزارتن نخاله و پسماند ساختمانی در شهر کرمانشاه تولید می شود.

 عبدی مسئول بهداشت شهرداری کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه    گفت:روزانه 3هزارتن نخاله و پسماند ساختمانی در شهر کرمانشاه تولید می شود  و شهروندان همکاری نمیکنند و متاسفانه و شاهد هستیم درگوشه کنار شهر شبانه  نخاله ها ر رها می شود.
 

وی گفت:  طبق قراردادی که  با شرکت بازیافت کرمانشاه بسته ایم روزانه 800تن زباله تحویل می شود و عملیات بازیافت پسماند انجام می شود.

 عبدی گفت: هر گونه نگهداری خرید و فروش دفن  این زباله ها ممنوع است و خودروها علاوه بر جریمه از یک تا ده هفته با خودرویی که نخاله پسماند عمرانی تخلیه می کند برخورد قانونی می شود.

وی ادامه داد:پسماندهای صنعتی دغدغه ما است و هنوز سایت ویژه برای پسماندهای ویژه  مانندلاستیک نداریم و  این زباله به همراه  زباله های خانگی به مرکز بازیافت منتقل می شود.
 
 عبدی با بیان اینکه 80درصد ابمیوه فروشی ها خروجی پساب را در جوی کنار خیابان رها می کنند گفت:  در خیابان دبیر اعظم و نوبهار و گلریزان شناسایی شدند و از طریق مراجع قضایی با ان ها برخورد می شود.

 وی گفت:جوی های آلوده به صورت ویژه با تجهیزات و با توجه به فصل گرما و بامحصولات  شرکت دانش بنیان شهر کرمانشاه  ضدعفونی می شود این  محلول ضدعفونی کننده گند زدا و خوشبو کننده هفته ای دو تا سه بار استفاده می کنیم.
 
وی افزود: مخازن سطح شهر با توجه به میزان آلودگی در هفته سه مرحله با دستگاه مخزن شور و محلول ضدعفونی کننده پروکسان شستشو داده می شود.
 
 انتهای پیام/ز


برخورد با آبمیوه فروشی های متخلف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.