سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدافع یمنی جایگزین خانزاده در الاهلی شد

احمد صادق، مدافع یمنی تیم الاهلی قطر، جایگزین محمدرضا خانزاده مصدوم در این تیم شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رضا خانزاده، مدافع سابق تیم پدیده مشهد که در فهرست نهایی تیم ملی ایران هم برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود، پس از پایان مسابقات بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با عقد قراردادی به الاهلی قطر پیوست و همبازی امید ابراهیمی در این تیم شد.

او که با انتخاب شدنش در تیم ملی ایران توسط کارلوس کی روش برای جام جهانی و پیوستنش به تیم قطری، حاشیه ساز شده بود، در چارچوب هفته نخست رقابت های لیگ قطر مقابل الریان مصدوم شد و تنها ۱۰ دقیقه فرصت بازی کرد.

پس از پایان مسابقه، رسانه های قطری از غیبت یک هفته ای خانزاده خبر داده بودند اما اکنون اعلام شد، مدافع سابق تیم های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان حداقل یک ماه دور از مستطیل سبز خواهد بود و باید به تمرینات ریکاوری بپردازد.

بر همین اساس، میلان ماچالا، سرمربی الاهلی قطر درباره مصدومیت خانزاده می گوید: این بازیکن یک ماه از میدان دور است اما امیدواریم زودتر از این زمان به ترکیب تیم الاهلی بازگردد و بتواند به ما کمک کند. مصدومیت خانزاده به ضرر ما شد اما تلاش کردیم تا بازیکن جایگزینی را برای مدت یک ماهه دوری او از پیدا کنیم.

گفتنی است، الاهلی در چارچوب هفته نخست مقابل الریان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و حالا باید رو در روی قطر SC قرار بگیرد. همچنین احمد صادق، مدافع یمنی در ترکیب اصلی تیم الاهلی قرار خواهد گرفت و جایگزین مدافع تیم ملی ایران خواهد شد.


بیشتر بخوانیدلژیونر فوتبال ایران در تیم الاهلی مصدوم شد


انتهای پیام/

خانزاده یک ماه خانه نشین شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.