سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان شهرستان هرسین مطرح کرد؛

نیروی انتظامی و دستگاه قضائی بازوان توانمند کشور در مقابله با مجرمان 

دادستان شهرستان هرسین گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی بازوان توانمند کشور در مقابله با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هستند. 

سن ایمانی مقدم  دادستان شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: تلاش های بدون وقفه و خستگی ناپذیر ماموران پلیس که در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم صورت می گیرد جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: در سایه همین مجاهدت های خالصانه بوده که ایران اسلامی امروز به یکی از امن ترین کشورهای جهان تبدیل شده است به گونه ای که امنیت کشورمان الگوی بسیاری دیگر از کشورهاست.

ایمانی مقدم افزود: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی به عنوان دو عامل موثر در برخورد با مجرمان و خلافکاران نقش بسیار مهمی در افزایش امنیت موجود ایفا می کنند.

دادستان شهرستان هرسین در پایان بر افزایش تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی تاکید کرد و گفت: هر قدر این تعامل بیشتر باشد امنیت بیشتری برقرار و در نهایت شهروندان نیز رضایتمندی بیشتری خواهند داشت.

همتعلی شکری فرمانده انتظامی شهرستان هرسین نیز از آمادگی پلیس برای هرگونه تعامل با دستگاه قضائی خبر داد و گفت: از دیرباز تعامل خوبی میان این دو نهاد برقرار بوده است.

وی بیان کرد: امروز شهرستان هرسین به عنوان یکی از امن ترین نقاط استان مطرح است که این امنیت در سایه همدلی میان مسئولان دستگاه قضائی و پلیس حاصل شده است.

انتهای پیام/ز

هرسین به عنوان یکی از امن ترین نقاط استان کرمانشاه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.