سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمازی: باید موقعیت گل بیشتری ایجاد کنیم/ تبریزی دلش با ذوب آهن نبود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باید ۵ - ۶ موقعیت گل در هر بازی خلق کنیم تا برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امید نمازی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در کنفرانس خبری بعد از دیدار مقابل سایپا اظهار کرد: از اینکه دیروز نتوانستم به کنفرانس خبری برسم عذرخواهی می‌کنم و روز خبرنگار را به نمایندگی از باشگاه ذوب‌آهن به همه فعالان حوزه خبر تبریک عرض می‌کنم.

او گفت: هیچ وقت از مساوی کردن راضی نیستم و متاسفانه ۲ هفته است با توجه به اینکه توپ و زمین را در اختیار داریم، اما نمی‌توانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. مشکلی که در تیم وجود دارد این است که نمی‌توانیم موقعیت گل بر روی دروازه حرف ایجاد کنیم اگر تیمی می‌خواهد برنده باشد باید پنج الی ۶ موقعیت ایجاد کند تا پیروز از زمین خارج شود.

مرتضی تبریزی خودش تصمیم به جدایی گرفت

امید نمازی در پاسخ به جدایی تبریزی از تیم ذوب آهن گفت: حدود ۲ - سه سال است که خبر رفتن مرتضی از ذوب‌آهن بود، خودم شخصا با او صحبت کردم تبریزی خودش گفت که دوست دارد از ذوب‌آهن جدا شود؛ و یک بازیکن هرچه قدر هم خوب باشد، اما دلش با تیم نباشد بهتر است که جدا شود.

او افزود: جدایی تبریزی نمی‌تواند در تیم خلا ایجاد کند، اما مصدومیت رضا حبیب زاده خلا بزرگی را در تیم ایجاد می‌کند، چون که او جوان بود و پتانسیل خوبی را داشت. از ابوذر رحیم زاده به درستی استفاده خواهیم کرد، او بازیکنی است که هم می‌تواند در سمت راست و هم در سمت چپ عملکرد خوبی را داشته باشد.از بازیکن برزیلی که امروز برایمان بازی کرد رضایت دارم.

او در پاسخ به ضعف عمق دفاعی تیم ذوب آهن در ۲ بازی گذشته گفت: یکی از مشکلات تیم، انتقال توپ از دفاع به حمله است، اخراج امروز مهران درخشان مهر از بی تجربه بودن او در دریافت کارت زرد اول بود.

وی افزود: خط هافبکمان در بعضی مواقع باید به کمک خط دفاعی تیم بیاید که ما این مشکل را در بازی‌های بعدی حل خواهیم کرد.

امید نمازی در پاسخ به تاثیر حواشی اخیر بر بازی محسن مسلمان گفت: محسن مسلمان امروز یکی از بازی‌های خوب خودش را به نمایش گذاشت و تعویض او به خاطر ۱۰ نفره شدنمان بود که مجبور شدیم یک دفاع به تیم اضافه کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به فرصت محدود تیم ملی برای آماده سازی آیا این بلاتکلیفی در تمدید قرارداد کی روش باعث ضربه به تیم ملی نمی‌شود گفت: اینجا کنفرانس بازی ذوب‌آهن و سایپا است و مناسب نمی‌بینم تا به این سوال پاسخ دهم، اما برای تیم ملی در هر زمینه‌ای آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره دیدار برابر سایپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.