سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلینیک تخصصی در خورموج و برازجان در هفته دولت افتتاح می‌شود

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ساخت کلینیک ویژه تخصصی در مراکز شهرستان‌ها گفت: با بررسی‌های انجام شده کلینیک ویژه تخصصی در خورموج و برازجان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، قاسم جان بابایی ظهر امروز در نشست شورای سلامت استان بوشهر با قدردانی از تلاش مسئولان استان در توجه به حوزه سلامت اظهار داشت: استان بوشهر هر چند نسبت به محرومیت‌های گذشته در مقایسه با متوسط کشوری قدری عقب است، ولی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تعامل مسئولان، کار‌های خوبی در حوزه سلامت انجام داده است.

وی با تاکید بر تسریع پروژه‌های نیمه تمام درمانی استان بوشهر بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بخشی از پروژه‌های درمانی استان بوشهر تا پایان امسال تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ساخت کلینیک ویژه تخصصی در مراکز شهرستان‌ها گفت: با بررسی‌های انجام شده کلینیک ویژه تخصصی در خورموج و برازجان که دارای روند اجرایی مطلوبی است در هفته دولت افتتاح می‌شود.

بابایی با تاکید بر تجهیز کلینیک ویژه‌های درمانی یاد شده افزود: وزارت بهداشت وظیفه دارد پس از تکمیل ساختمان کلینیک‌های ویژه درمانی آنرا برای ارائه خدمات سرپایی درمانی تجهیز و افتتاح کند.

وی از ساخت کلینیک ویژه درمانی در مرکز استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: این کلینیک با مشارکت بخش خصوصی اجرایی شده که نقش مهمی در تامین مطالبات درمانی جامعه دارد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اینکه در ساخت کلینیک ویژه در کنگان اقدامات مهمی انجام شده تصریح کرد: در کلینیک ویژه خورموج ۴۰ تخت به ظرفیت تخت‌های درمانی افزوده است.

بابایی با اشاره به بازسازی و تکمیل بخش ای. سی. یو بیمارستان خورموج افزود: با تجهیز این بخش درمانی، شرایط درمانی در خورموج ارتقاء می‌یابد.

وی به وضعیت امکانات درمانی اهرم تنگستان پرداخت و بیان کرد: در این شهر فاز دوم بیمارستان روبه اتمام است که با تکمیل ساختمان آن با همکاری وزارت بهداشت، تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی کلینیک ویژه درمانی برازجان تاکید کرد: برای اتمام و تجهیز این پروژه درمانی اقدامات لازم انجام و مرکز دیالیز برازجان به امکانات جدید مجهز می‌شود و این در حالی است که بخش جدید دیالیز بیمارستان برازجان نیز در حال راه‌اندازی است.

بابایی، بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: پیشرفت این مرکز درمانی ۱۵ درصد است که اعتبارات اجرای آن از محل ردیف حوادث و بلایا است که باید محل تامین منابع اعتباری آن تغییر کند.

وی با اشاره به توافق سه جانبه استانداری بوشهر با وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی خاطر نشان کرد: با این تفاهم اورژانس هسته‌ای در بوشهر عملیات اجرایی آن آغاز شد که تعهدات استانداری بوشهر در تامین اعتبار محقق شد و وزارت بهداشت ۲ سوم سهم خودش را پرداخت کرده که لازم است سازمان انرژی اتمی نسبت به پرداخت سهم اعتباری خودش در ساخت اورژانس هسته‌ای اقدام کند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در بوشهر در مرحله اولیه قرار دارد که باید منابع اعتباری آن افزایش یابد.

بابایی با تاکید بر مشارکت صنایع مستقر در استان بوشهر در تسریع اجرای طرح‌های درمانی گفت: بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مختلف وزارت نفت از جمله پتروشیمی زمینه تعامل و کمک برای ساخت مراکز درمانی در استان بوشهر فراهم شود.

انتهای پیام/م

کلینیک ویژه تخصصی در خورموج و برازجان افتتاح می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.