سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علامه حسینی ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) بود

عالم پاکستانی گفت: علامه حسینی خط مقدم انقلابی و اسلام راستین و واقعی را عملاً نشان داد و ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایش فرزند امام به مناسبت سی‌امین سالگرد شهادت علامه سید عارف حسینی عصر امروز در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید ظهیر نقوی عالم پاکستانی از شاگردان علامه حسینی در خصوص شخصیت این استاد فقه اظهار کرد: ما پاکستانی‌ها نعمتی به نام سید عارف حسینی داشتیم؛ بعضی از افراد را مشاهده می‌کنیم که در تاریخ می‌درخشد علامه حسینی هم همین گونه بود. وی در عمر کوتاه ۳۷ ساله خود تاثیری درجامعه پاکستان گذاشتند که به او خمینی پاکستان می‌گفتند؛ ایشان مردم را مانند آهن ربا جذب می‌کرد و چون در دل‌های جوانان پاکستانی نفوذ کرده بود در جامعه پاکستان بسیار اثرگذار بود.

نقوی با بیان اینکه علامه حسینی نیروهای پراکنده انقلابی و جوانان را دور هم جمع کرد، گفت: علامه حسینی خط مقدم انقلابی و اسلام راستین و واقعی را عملاً نشان داد. ایشان مبلغ حقیقی حضرت امام خمینی (ره) بودند.

رئیس شبکه ولایت واشنگتن با بیان اینکه آمریکا و ایادی آن فکر می‌کردند با حذف علامه حسینی مانع گسترش انقلاب اسلامی ایران در پاکستان می‌شوند، گفت: امروز در هر کجای دنیا اگر پاکستانی‌ها را مشاهده کردید که جمعیتی مذهبی تشکیل داده‌اند بدانید که نتیجه زحمات و خون سید عارف حسینی است.

وی افزود: باید از خدا بخواهیم نسل در نسل مانند این عارف بزرگوار زندگی کنیم و افکار و اندیشه‌های ایشان را تا ظهور امام زمان زنده نگاه داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.