سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه هزار دانشجو از مرکز علمی کاربردی زابل دانش آموخته شدند

مدیر جهاد دانشگاهی زابل گفت: سه هزار دانشجو از مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی این شهرستان در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی از سال ۸۷ تا کنون دانش آموخته شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهدی کشته گر مدیر جهاد دانشگاهی زابل  اظهار داشت: با ایجاد فضای استاندارد آموزشی در حال حاضر بیش از ۵۰۰ دانشجو در رشته‌های حسابداری، حقوق ثبتی، امور فرهنگی و فناوری اطلاعات در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه جهاد دانشگاهی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی گسترش تحقیقات، شکوفایی استعدادها، توسعه امور فرهنگی، تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی، ایجاد امکانات نشر و تالیف، انجام تحقیقات کاربردی و توسعه ای، حمایت از دانشجویان و پژوهشگران جوان و توجه به اشتغال دانش آموختگان است.

مدیرجهاد دانشگاهی زابل گفت: مرکز علمی کاربردی و مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت ۲ مجموعه اثر گذار در حوزه آموزش جهاد دانشگاهی این شهرستان است که تاکنون در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت دوره‌های تخصصی و اشتغال محور شامل دوره‌های کارآفرینی، تکنسین داروخانه، آموزش اتوکد، جی آی اس و همچنین طرح‌های بزرگ آموزش گاز با همکاری شرکت ملی گاز ایران در حال برگزاریست به طوری که تاکنون ۲ هزار ۵۰۰ نفر این آموزش‌ها را فرا گرفته اند.

وی راه اندازی مرکز افکار سنجی، تقویت خبرگزاری ایسنا و ایکنا، توجه ویژه به حوزه کتابخوانی و برگزاری مسابقات در این حوزه، چاپ بیش از ۱۰ جلد کتاب اعضای هیات علمی و ترویج فرهنگ قرآنی در منطقه را از جمله فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگ عنوان کرد.

کشته گر تاکید: برای تسریع در اجرای برنامه‌های جهاد دانشگاهی زابل در یک سال اخیر مسئولان کشوری این نهاد با حضور در سیستان با وضعیت این منطقه آشنا شدند.

انتهای پیام/ع

فارغ التحصیل سه هزار دانشجو از مرکز علمی کاربردی زابل  

برچسب ها: دانشگاه ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.