سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی بخشدار مرکزی شیراز

بخشدار مرکزی شیراز انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلسه تکریم و معارفه بخشدار قدیم و جدید بخش مرکزی شیراز برگزار شد.

در این مراسم از خدمات حیدری بخشدار سابق بخش مرکزی شیراز تقدیر و حسن راستی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شیراز معرفی شد.

حسن راستی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حقوق است که سوابق بخشداری شهاب از توابع شهرستان قشم و بازرس ویژه فرماندار شیراز را در کارنامه خود دارد.

عالیشوندی فرماندار شیراز در مراسم تکریم و معارفه بخشدار قدیم و جدید بخش مرکزی شیراز، گفت: اگر تغییر و تحولی در سیستم مدیریت ایجاد می‌شود دلیل بر کم کاری و ناتوانی مدیر نیست بلکه برای ایجاد انسجام بیشتر و حفظ وحدت و همدلی جهت پیشبرد اهداف سازمان است.

وی افزود: رفع مسائل و مشکلات مردم و معیشت شهروندان در این برهه از زمان که با خشکسالی‌های متوالی و کمبود آب و اشتغال بخصوص در مناطق روستایی همراه است باید در اولویت کاری بخشداران و دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی بخش و روستا و نمایندگان مردم باشد.

فرماندار شیراز گفت: خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آن‌ها جزو وظایف ذاتی مسئولان است و کسی که مسئولیت می‌پذیرند باید طبق قانون عمل کرده و برای اجرای آن از کسی هراسی نداشته باشد.

عالیشوندی با بیان اینکه صداقت و شجاعت در اجرای قانون از خصیصه‌های یک مدیر موفق است، اضافه کرد: تخلف زمانی صورت می‌پذیرد که فردی خلاف قانون عمل کرده باشد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های بازرسی و قضایی مانعی در مقابل اجرای قانون نیستند و نقش آن‌ها ماهیتی نظارتی در اجرای صحیح قانون و جلو گیری از اعمال سلیقه‌ای آن‌ها است.

فرماندار شیراز افزود: بی شک تلاش در جهت رفع مشکلات مردم در چهارچوب قانون در مناطق روستایی با توجه به گستردگی بخش مرکزی با وجود بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در حاشیه شهر شیراز تلاش مضاعفی را می‌طلبد.

کاظمی معاون مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات فارس نیز در جلسه تکریم و معارفه بخشداران قدیم و جدید بخش مرکزی گفت: امروز ثمره انقلاب و خون شهدا در کشور مدیریت بر امورات داخلی و خارجی فارغ از استعمار و سلطه دیگر کشور‌ها است.

وی با بیان اینکه امروز کشور ایران یک کشور مستقل و تاثیر گذار است، ادامه داد: همراهی و همدلی با مدیریت در جامعه و دولت تدبیر و امید توانسته است با اجرای برجام جدا از مخالفان و موافقان طرح سلطه گران را در نقطه‌ای متوقف کند و ایران را از یک کشور تاثیر پذیر در معادلات بین المللی به یک کشور تاثیرگذار تبدیل کند و موجب حذف ۱۷ قطعنامه در شورای امنیت بر ضد منافع ایران شود.

کاظمی تصریح کرد: قدرت ایران بسته به مسئولیت پذیری تک تک افراد جامعه و باور‌های اعتقادی در اجرای قوانین و عدالت اجتماعی دارد.

حیدری بخشدار سابق بخش مرکزی شیراز نیز که از جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: در همه موقعیت‌های شغلی وجدان کاری ام را ملاک قرارداده ام و اکنون که بازنشسته می‌شوم در پیشگاه خدا نسبت به عملکرد خود دارای وجدانی آسوده هستم.

وی ضمن انتقاد از نبود یک ساختمان اداری بخش مرکزی بیان کرد: با توجه به گستردگی بخش مرکزی و وجود بیش از ۷۰ روستا، این بخشداری فقط دارای ۶ تا ۷ کارمند بوده و این در حالی است که با توجه به جمعیت ۱۵۰ هزار نفری بخش مرکزی شیراز این بخش به تنهایی از بیش از نیمی از شهرستان‌های استان نیز پرجمعیت‌تر است، ولی از حداقل‌های یک ساختمان اداری برخوردار نیست.

انتهای پیام/ن

انتخاب بخشدار جدید بخش مرکزی شیراز

برچسب ها: دادگاه ، کمی آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.