سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع مرغ منجمد از شنبه در سمنان

برای تنظیم بازار ، از شنبه آینده ، مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی درهمه مراکز عرضه فراورده های پروتئینی استان سمنان آغاز می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: این تصمیم برای تنظیم بازار و پیشگیری از افزایش قیمت اجرا شده است.

وی با اشاره به نبود سردخانه و کشتارگاه مناسب در مرکز استان برای مرغ افزود: نیاز است تا این موضوع هرچه زودتر با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی بررسی و برای اقدام این مراکز اقدام شود.

سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان گفت: مصوبات این جلسه تعیین چندین فروشگاه در سمنان است که از روز شنبه باید مرغ منجمد را با قیمتی پایین تر از نرخ مصوب در شهر توزیع کنند.

میرعماد با اشاره به افزایش جوجه ریزی در کشور و استان سمنان تصریح کرد: این روند در استان نیز رو به افزایش بوده و در ماه های آینده مشکلی برای توزیع مرغ گرم نیز در استان وجود ندارد.

انتهای پیام / گ

برای تنظیم بازار ، از شنبه آینده ، مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی درهمه مراکز عرضه فراورده های پروتئینی استان سمنان آغاز می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.