سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی دادگاه بخش کندوان شهرستان میانه

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز امور شورا‌های حل اختلاف کشور گفت: در آینده نزدیک دادگاه بخش کندوان شهرستان میانه راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  آیت الله احمدی میانجی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز امور شورا‌های حل اختلاف کشور در جمع مسوولان میانه با تاکید بر لزوم تلاش در جهت توسعه بخش کندوان گفت: افراد عالم و دانشمندان بسیاری در این بخش وجود داشته و دارند و باید امکاناتی شایسته در حد این بخش وجود داشته و در راستای توسعه عمرانی آن تلاش شود.

وی با اشاره به شاخص‌های استقرار دادگاه گفت: با توجه به موقعیت و شرایط بخش کندوان استقرار دادگاه در این بخش تاخیر داشته و این اتفاق باید در گذشته صورت می‌گرفت.

آیت اله میانجی افزود: در این مورد همکاری‌های لازم انجام و تلاش خواهیم کرد تا در آینده نزدیک دادگاه بخش کندوان راه اندازی شود.

مشایخی فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز با اشاره به وسعت و جمعیت بخش کندوان گفت: با وجودی که بخش کندوان ۲۲ درصد از وسعت شهرستان را دارد، فاقد نمایندگی دادگستری بوده و ایجاد این نمایندگی ضروری است.

محمدرضا مشایخی گفت: بیش از ۵۰ درصد پرونده‌های قضایی دادگستری شهرستان با موضوعات اختلافات آب، امور اراضی و مراتع مربوط به بخش کندوان است که با توجه به وجود بیشترین میزان مراتع و آب کشاورزی ضرورت تشکیل دادگستری در این بخش بیشتر می‌شود. 

 

انتهای پیام/ش

دادگاه بخش کندوان شهرستان میانه راه اندازی می شود

 

برچسب ها: دادگاه ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.