سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی دفاتر الکترونیکی دستگاه قضا در تمامی شهرستان‌های فارس

دفاتر الکترونیکی دستگاه قضایی در تمامی شهرستان‌های فارس راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی القاصی‌مهر رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تا پایان مرداد تعداد دفاتر الکترونیکی دستگاه قضایی در سطح استان به ۳۰ دفتر می‌رسد.

وی با بیان اینکه به منظور تحقق استفاده از فناوری‌های نوین و الکترونیک این دفاتر در سراسر استان راه‌اندازی می‌شود، افزود: راه اندازی این دفاتر علاوه بر کاهش هزینه‌ها و کاهش مراجعه حضوری به دستگاه‌های قضائی باعث تسهیل و تسریع در انجام خدمات قضایی می‌شود.

القاصی‌مهر اظهار داشت: این دفاتر به منظور تسهیل و دسترسی مردم به خدمات قضایی و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی مردم و جلوگیری از اطاله دادرسی با استفاده از فناوری‌های نوین دفاتر خدمات قضائی راه اندازی می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: این دفاتر با هدف ارایه خدمات به مردم تشکیل شده است و اشخاص با مراجعه به این دفاتر می‌توانند دادخواست خود را تقدیم کرده و کارشناسان حقوقی این دفاتر نیز با توجیه و ارشاد قانونی از طرح دعاوی واهی جلوگیری کرده و از ابتدای کار نواقص و اشکالات برطرف می‌شود.

القاصی مهر از راه‌اندازی سامانه «ثنا» خبر داد و افزود: این اقدام برای جلوگیری از مراجعه حضوری مردم به دستگاه قضا طراحی شده و افرادی که مشکل قضایی دارند با ثبت درخواست الکترونیکی می‌توانند از جرئیات جریان کار آگاه شوند.
انتهای پیام/ر

راه‌اندازی سامانه «ثنا»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.