سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاورز وزیر کشور در امور بانوان؛

حمایت ازطرح های مشاغل خانگی زنان و خانواده

در حوزه مشاغل خانگی با حمایت صندوق کارافرینی امید تسهیلات بدون محدودیت سقف پرداخت می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج؛  فریبا نظری پورکیایی مشاور وزیر کشور در اموربانوان و خانواده بااشاره به اینکه در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی و توانمندی زنان سرپرست خانوار در حوزه مشاغل خانگی با حمایت صندوق کارافرینی امید تسهیلات بدون محدودیت سقف پرداخت می شود گفت: با همکاری معاونت علمی وفناوری رییس جمهور از تولیدات ومحصولات آنها البته با شرط ارگانیک ودانش بنیان بودن استقبال می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:در زمینه ی اشتغال یکی از مشکلات این قشر نداشتن آموزش ها و مهارت های لازم برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است که سازمان فنی وحرفه ای می تواند با رویکرد مهارت آموزی کمک خوبی به این قشر کند.
علی محمد احمدی افزود:در این نمایشگاه هنر و همت در دست ساخته ها و مهارت های زنان سرپرست خانوار استان تجلی می کند که بابرنامه ریزی های انجام شده با اداره کار، بانک های عامل و فنی وحرفه ای اقدامات خوبی در این زمینه انجام می شود.
وی گفت:در زمینه ی رونق اشتغال روستایی، اشتغال فراگیر و استاد شاگرد و استفاده از استعداد های جوانان فارغ التحصیل هیچ منعی برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی وجود ندارد .
درحاشیه این نمایشگاه دست ساخته ها وتوانمندی های زنان استان در زمینه های گلیم، جاجیم، گلدوزی، بافتنی، چرم دوزی ، سلامت و مواد خوراکی ارگانیک در معرض دید قرار گرفت.

انتهای پیام/غ

حمایت از اشتغال خانگی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.