سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در حوزه فعالیت صنعت گاز در شرق کشور

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت:با توجه به جایگاه خراسان رضوی در بین سایر استان ها،خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش تاثیرگذاری در توسعه و بالندگی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در سطح شهرستان‌ها دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  سید مجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد افزود: روز 17 مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار متعهد، متعلق به قشر و گروهی است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام اولین و آخرین خبرنگار شهید نخواهد بود اظهارداشت: خبرنگاران، از پیشقراولان و طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه می‌باشند که نقش انکارناپذیری در اعتلای بینش اجتماعی مردم و بسترسازی برای رشد و توسعه روز افزون جامعه ایفا می‌کنند.

منبتی خطاب به همسران اصحاب رسانه تصریح کرد: خبرنگاران چه قبل از پیروزی انقلاب و چه پس از انقلاب، حتی در بحبوحه روز‌های جنگ، زمان بازسازی کشور و دیگر حوادث همواره پای کار بوده و نقش آفرینی کردند.

وی افزود: کارکرد و اهمیت رسانه‌ها امروزه بر کسی پوشیده نیست از این رو با تغییر و دگرگونی که در حوزه اطلاع رسانی و شبکه‌های اجتماعی بوجود آمده، هم وطنان از آخرین اخبار در سرتاسر جهان و کشور اطلاع می‌یابند.

مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد گفت: مردمان شیعه و سنی خطه مرز نشین سرخس با وحدت و انسجام در کنار هم زندگی می‌کنند و خبرنگاران به عنوان پیشقراولان عرصه اطلاع رسانی، چون با مردم در ارتباط هستند از نزدیک دغدغه‌ها و مشکلات مردم را لمس کرده و همواره منعکس کننده خواسته‌ها و نظرات مردمی بوده و هستند.

منبتی با بیان اینکه پالایشگاه هاشمی نژاد 34 سال در سرخس در حوزه انرژی و تولید گاز طبیعی فعالیت می‌نماید ، افزود: اصحاب رسانه نقش تاثیرگذار در حوزه فعالیت صنعت گاز در شرق کشور دارند.

انتهای پیام//م.ه
 

نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در حوزه صنعت گاز در شرق کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.