به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد؛ اثنی عشری نائب رییس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: در حال حاضر شرایط اقتصادی، سیاسی، پولی، بانکی و مالی برای اقشار مختلف مردم کاهش درآمد را به همراه داشته و معیشت مردم با بی ثباتی مواجه است.
وی افزود: در همایش برندینگ به دنبال ایجاد رقابت بین واحدهای برند تولیدی هستیم تا در بحث اشتغالزایی و تولید ملی گامی برداشته باشیم.
وی با اشاره به 6 سال برگزاری
همایش برندینگ در مشهد ادامه داد: در این مراسم برندها براساس ارزیابیهای دقیق علمی، دوام کالا، رضایت مشتری و... انتخاب میشوند.
نائب رییس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: در این بازار پرآشوب اقتصادی، برندی میتواند از دیگر برندها جدا باشد و مورد توجه مصرف کننده قرار بگیرد که با ویژگیهای برتری از سایر برندها متمایز باشد، زیرا برند مطرح، کیفیت دارد و رضایت مردم را به همراه دارد.
وی با بیان اینکه در همایش برندینگ، آموزشهای لازم به صاحبان برند داده میشود، افزود: چراکه یک کار اصولی و ارزشمند میتواند ارزش آفرینی کند.
ششمین همایش برندینگ 24 مرداد در برج ساپکوی مشهد با هدف ایجاد رقابت، محک زدن
تولیدات ملی، ارائه آموزش یافتههای ملی و بین المللی و ... با حضور برندهای ملی توسط انجمن صنایع مدیران خراسان رضوی برگزار میشود.
باتوجه به سقف 600 امتیاز ملاک ارزشیابی برندها؛ تاکنون 19 واحد امتیاز بالای 300 و 2 واحد نیز هم موفق به کسب امتیاز 400 شده اند.
انتهای پیام// ف. ح
برگزاری همایش برندینگ در مشهد