سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عودت ۵۴ درصد پرونده‌های تسهیلات اشتغال روستایی ارسالی به بانک‌ها

استاندار کرمانشاه از عودت ۵۴ درصد پرونده‌های تسهیلات اشتغال روستایی ارسالی به بانک‌های استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه هوشنگ بازوند در کارگروه اشتغال استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، در بین استانها کشور در جایگاه پنجم قرار دارد و طی هفته‌های اخیر هر هفته ۲ رتبه تنزل داشته است.

وی گفت : کرمانشاه در حال حاضر با ۵۴ درصد عودتی در پرونده‌های معرفی شده به بانک‌ها در زمینه پرونده‌های مرجوعی در کشور اول است و در استانی که در رتبه دوم بیکاری کشور قرار گرفته است، این موضوع چه توجیهی دارد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت موجود قابل قبول نیست، گفت: با توجه به اینکه در ابتدا جایگاه خوبی در این زمینه داشتیم، اما در حال تنزل در پرداخت‌ها هستیم که نباید این روند ادامه داشته باشد.

بازوند تصریح کرد: بانک‌ها باید سخت‌گیری‌های خود را کاهش دهند و فرماندارانی که شهرستان آنها زیر ۵۰ درصد تسهیلات را پرداخت کرده اگر دلیل این امر عدم همکاری بانک‌هاست طی نامه‌ای کتبا این موضوع را گزارش دهند و درخواست عزل مدیر بانک‌های مذکور را ارائه کنند تا ما آنرا پیگیری کنیم.

وی از بانک‌ها نیز خواست تا قبل از اینکه طرحی را عودت دهند به دستگاه‌ اجرایی اطلاع‌ دهند.

وی همچنین بیان داشت: نباید نارضایتی در بین مردم در خصوص اعطای این تسهیلات ایجاد شود و آنها را از ادامه راه دلسرد و منصرف کند.

بازوند همچنین با اشاره به کسب جایگاه ۲۸ کرمانشاه در زمینه بهبود وضعیت کسب و کار در کشور، گفت: اینکه از جایگاه ۳۱ کشور چند پله وضعیت بهبود پیدا کرده حاصل تلاش‌های همه و برگزاری منظم ستاد تسهیل است که در این زمینه نیز باید بتوانیم مانع از ادامه این روند نزولی در اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی شویم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کسب جایگاه ۲۸ کرمانشاه در زمینه بهبود وضعیت کسب و کار در کشور

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.