سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی:

مشکل بیمه اصحاب رسانه کردستان برطرف شود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید اصحاب رسانه هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند و صدای مردم را به گوش مسئولان استان برسانند و از مسئولان میخواهم مشکل بیمه اصحاب رسانه کردستان برطرف شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: دلسوزی و توجه به مردم از ویژگی‌های خاص شهید صارمی است و همین سبب می‌شود که نام وی در دنیا ماندگار بماند.

وی گفت: نقش رسانه‌ها بسیار مؤثر و عالی و به یک معنا در جنگ فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای که دشمنان راه انداخته‌اند، رسانه‌ها می‌توانند آن را اداره ‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: رسانه می‌تواند هم فرصت‌ و هم تهدید باشد اما اینکه تهدیدات دشمنان را از بین می‌برد و جلوی خطر و مشکلات را می‌گیرد، نشان از قدرت رسانه است.

وی اضافه کرد: صهیونیست‌ها با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها با شیوه‌ها و ترفندهای مختلف، خبرهای دروغ محض را طوری جلوه می‌دهند که حامیان آنان می‌پذیرند.

مشکل بیمه اصحاب رسانه کردستان برطرف شود

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به نقش رسانه در تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در گسترش، پیشرفت و توسعه کردستان دارند و اگر توسعه‌ای اتفاق می‌افتد باید همه جانبه باشد.

وی با بیان اینکه نقش رسانه در تعادل ایجاد کردن بی‌بدیل است، اظهار کرد: در این شرایط کنونی، با توجه به ابزارها و شرایطی که فراهم شده، لازم است که از ظرفیت رسانه‌ها در خنثی‌کردن اهداف دشمنان استفاده کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دغدغه‌های مطرح شده خبرنگاران گفت: باید مشکل بیمه اصحاب رسانه پیگیری و برطرف و تبلیغات به رسانه‌های مختلف واگذار شود؛ اگر تنگ‌نظری انسان‌ها کنار گذاشته می‌شد، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

وی ادامه داد: تنگ‌نظری انسان‌ها نشان از کوچکی شخصیت فرد دارد چراکه اگر این افراد شخصیت بزرگی داشتند اجازه انتقاد از خود را می‌دادند، باید انتقادات اگر صحت دارد، پذیرفته شود و اگر خلاف واقعیت هم است، پاسخ و روند اصلاح شود.

رسانه‌های کردستان استقلال خود را حفظ کنند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه باید رسانه‌ها استقلال خود را حفظ کنند و خبرنگاران در انجام رسالت خود صادق، اخلاق‌مدار، حق‌طلب و حق‌گو باشند ، گفت: برخی‌ها اصلاً انتقادپذیر نیستند و دنبال بهانه می‌گرند؛ اینکه مدیران نقدپذیر نیستند نشانه کوچکی مدیر است و جایگاه خود را نمی‌فهمند.

وی بیان کرد: باید برای استقلال رسانه‌ها فکری اندیشیده شود و دولت نیز کمک کند و رسانه‌ها نیز کاری کنند که در بحث اقتصاد، استقلال و درآمدهایی داشته باشند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با تاکید بر اینکه باید رسانه‌ها اخلاق‌مداری را رعایت کند، افزود: نباید در انعکاس خبرها حرمت و شخصیت کسی از بین برود بلکه باید انتقادات منصفانه و مودبانه باشد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه رسالت خطیری برعهده دارند، اظهار داشت: باید مسئولان کاری کنند که این قشر دغدغه مالی نداشته باشند تا بتوانند با خیال راحت مسائل واقعی جامعه و مشکلات مردم را منعکس کنند و صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند.

آمریکا هیچ غطلی نمی‌تواند بکند؛ پایگاه‌های آمریکا با یک شلیک موشک‌های ایران نابود و روی هوا می‌رود

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه جنگ آینده ما جنگ اقتصادی است، عنوان کرد: آمریکا هیچ غطلی نمی‌تواند بکند، اما نباید در بین مردم جامعه ناامیدی ایجاد کرده بلکه باید امیدآفرینی کنیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی گفت: تمام تلاش آمریکا و استکبار جهانی این است که نظام جمهوری اسلامی را منزوی کنند در صورتیکه علی‌رغم تمام دسیسه‌ها و توطئه‌ها آنها منزوی هستند و پایگاه‌های آمریکا با یک شلیک موشک‌های ایران نابود و روی هوا می‌رود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: بیمه ، اخبار سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.